مدیرکل روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه در بعد دفاعی نه تنها با قدرت های منطقه ای بلکه جهانی نیز قابل مقایسه هستیم و از منافع کشور دفاع می کنیم که این یک واقعیت مسلم و مورد اعتراف دشمن می باشد.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۵۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار رمضان شریف در جمع هادیان سیاسی سپاه استان البرز ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، با طرح این سوال که چرا جمهوری اسلامی در این نقطه از دنیا در کانون توجهات و تحولات و رسانه ها قرارگرفته است، چنین اظهار داشت: با رصد اخبار می توان دریافت ایران از کشورهای خبر ساز دنیا بوده است.

وی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب همواره محل توجه بوده است، افزود: امام(ره) یک گفتمان جدید که برگرفته از اسلام بود به دنیا عرضه کرد و به سرعت در دنیا منتشر شد و توانست مخاطبان خود را پیدا کند.

مدیرکل روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر با انطباقی که با فطرت انسان داشتند باعث شدند امریکایی ها به وحشت بیفتند و این گفتمان جدید قدرت نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

وی قدرت جمهوری اسلامی را قدرتی منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: درآن مقطع زمانی آنچه آن ها را وادار به مخالفت کرد به دلیل مخالفت با گفتمان اسلامی بود.

سردار رمضان شریف عنوان کرد: در آینده شاهد فروپاشی گفتمان غرب خواهیم بود چراکه زائده ذهن بشر و برگرفته از ادیان می باشد.

وی گفت: نسخه ای که جمهوری اسلامی ارائه داد نسخه ای جدید بود و موجب شد تمام متفکران غربی و شرقی کانون توجه خود را به سمت نظام اسلامی ببرند.

مدیرکل روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که اسلام دشمنان بسیاری دارد چنین عنوان کرد: هیچ گفتمانی نمی تواند نسخه شفابخش برای سعادت آخرت باشد چراکه مکتب اسلام و اهل بیت برگرفته از تعالیم پیامبران و امامان است.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی در کنار این گفتمان هزینه های سنگینی داده است، افزود: خیانتی که کشورهای غربی در حق کشور اسلامی کرده اند را باید نوشت.


مدیرکل روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه در بعد دفاعی نه تنها با قدرت های منطقه ای بلکه جهانی نیز قابل مقایسه هستیم و از منافع کشور دفاع می کنیم که این یک واقعیت مسلم و مورد اعتراف دشمن می باشد.

وی به کارکرد های سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: تجهیزات راهداری، شناوری، پهپاد ها، نبردهای زمینی و دیگر فناوری ها خود کفا بوده و به تولید انبوه رسانده است.

سردار رمضان شریف سازندگی را از دیگر کارکردهای سپاه دانست و گفت: سدسازی ها، تونل سازی ها و دیگر فعالیت های عمرانی از جمله فعالیت هایی است که بر خودباوری و اتکا به نیروی داخلی اهمیت قائل شده و از آن ها بهره برده است.

وی با بیان این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی دفاع مقدس از وظایف سپاه می باشد عنوان کرد: میزان حجمه عملیات رسانه ای و خبرسازی علیه مقام معظم رهبری در فتنه 88 برابری می کند با دوران رهبری ولی فقیه که دلیل آن این است که دشمنان دانسته اند علت شکست آن ها وجود رهبر انقلاب می باشد.

مدیرکل روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انجام وظیفه و ارادت به رهبری از وظایف بسیار مهمی محسوب می شود و زمانی که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود عنوان می کنند که ملت سوریه شکست نمی خورند، دفاع از مظلومین سوریه و راهنمایی و برنامه ریزی از وظایف سپاه به شمار می رود.



ارسال نظرات