کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولین ما بدانند امام در مقابل تحریم های نظامی باز هم گفت: «آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» و در مقابل تحریم اقتصادی ما فرزند رمضانیم را بیان کرد و ترس در امام راه نداشت زیرا ترس است که سازش می آورد.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: «احمد هژبری» کارشناس مسائل سیاسی در یزد بابیان اینکه ماه بهمن امام و انقلاب است گفت: مسئولین ما بدانند امام در مقابل تحریم های نظامی باز هم گفت: «آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» و در مقابل تحریم اقتصادی ما فرزند رمضانیم را بیان کرد و ترس در امام راه نداشت و این ترس است که سازش می آورد.

وی در مورد انتخابات مجلس و خبرگان گفت: دموکرا تیک ترین و مردم سالارترین و نظام دینی را امام بنا کرد در یک سال 5 بار مردم را به پای صندوق های رأی آورد که این از افتخارات نظام به شمار می آید.
کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به سخنان امام در مورد انتخابات افزود: دشمن در پی نفوذ است و نایب امام زمانمان دارد فریاد می‌زند، مواظب باشید و قدر امنیت و آرامش خودتان را بدانید.
هژبری اذعان کرد: امامی که معمار این انقلاب بود رمز و راز حیات و بقای این انقلاب را در یک جمله خلاصه کرد و گفت:« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد».
وی گفت: این آقایانی که خود را صاحب این انقلاب می‌دانند، بدانند تا وقتی که پیرو و همراه ولایت فقیه هستند و دست شان در دست امامشان است روی چشم ما جا دارند ولی زمانی که از امام فاصله بگیرند ما هم از آن ها فاصله می‌گیریم.
احمد هژبری در ادامه با تأکید بر اهمیت بصیرت در مسلمانان بویژه جوانان ایران اسلامی تصریح کرد: ما بارها در تاریخ شاهد اهمیت بصیرت در اتفاقات مهم مثل عاشورا و فتنه های صدر اسلام و انقلاب مان بوده ایم، امروز هم دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که باید با بصیرت و آگاهی در این دوصحنه حاضر شویم و مشت خودمان را در دهان آمریکا بکوبیم.

یزدندا/

ارسال نظرات