همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت با حضور امام جمعه محترم در محل سالن آمفی تئاتر به همت دفتر فرهنگ این دانشگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت با حضور امام جمعه محترم، روسای ادارات و دانشگاه های شهرستان تفت و دانشجویان دانشگاه در محل سالن آمفی تئاتر به همت دفتر فرهنگ این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر جواهری ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر وپیروزی انقلاب اسلامی و خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه سخنانی در خصوص کارکرد فرهنگی دانشگاه در سال 94 ایراد فرموند.

در ادامه حجت الاسلام غفوری امام جمعه محترم شهرستان سخنانی در خصوص اینکه قرآن سند اساسی اسلام است و هم معجزه ماندگار و جاوید و ملموس خداوند می باشد بیان نمود که همه نیاز بشر در کنار قرآن تامین می گردد و ما در کنار قرآن عزت و امنیت و اخلاق نیکو و سربلندی را داریم و بدون قرآن هیچ هستیم.

همچنین سخنران این جلسه حجت الاسلام دکتر سید احمد طباطبایی فرمود: که ما باید در قبال نعمت بزرگی که خداند به ما اعطا نموده قدردان و شاکر باشیم و طبیعتا وقتی قرار باشد که یک دین، دین جاودانه باشد باید معجره و دلیل آن هم جاودانه باشد.

و در پایان توسط چند قاری مطرح شهرستان قرآن تلاوت گردید.


ارسال نظرات