شناخت راه های نفوذ دشمن نیازمند بصیرت و آگاهی است‎

خبرگزاری بسیج: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای نرج آباد مراغه گفت: شناخت راه های نفوذ دشمن نیازمند بصیرت و آگاهی است.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۳۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدکاظم فاطمی افزود: مقابله با جریان نفوذ، مستلزم ولایتمداری و ایجاد بصیرت لازم در بین اقشار جامعه به ویژه در بین نسل جوان جامعه است.
وی اظهار کرد: پیام شهدا، مقابله با خط انحراف و نفوذ دشمن و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی است که با مجاهدت ها و نثار خون هزاران شهید آبیاری شده است.
پیشکسوت جهاد و شهادت با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا گفت: شهدا با تاسی به نهضت سرخ عاشورا و با الهام از ائمه معصومین(ع) در خط ولایت و رهبری به عنوان جانشین بر حق امام عصر(عج) در برابر دشمن و یزیدیان زمان ایستادند.
فاطمی اضافه کرد: استکبار ستیزی و نفی سلطه پذیری از آرمان های متعالی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس بوده که به واسطه همین برکت خون شهداست که شاهد اقتدار روزافزون نظام مقدس اسلامی هستیم.
وی بیان کرد: ولایتمداری و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، اطاعت و ادامه راه ائمه معصومین(ع) و در مسیر سعادت بشری است.
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: احترام به شورای نگهبان به عنوان نهاد ناظر بر انتخابات، احترام به قرآن و خون شهدا بوده و کسانی که درصدد تخریب این نهادها هستند، نباید در مجلس حضور داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار