خبرگزاری بسیج: یکی از پیشکسوتان در یادواره 56 شهید روستای ورجوی مراغه گفت: پیام شهدا، ولایتمداری و بصیرت برای صیانت از آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم بیداروند افزود: خواسته شهدا به عنوان افتخار آفرینان مبارزه و جهاد با استکبار جهانی، هوشیاری و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن و تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی جامعه و نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: دشمن با توجه به شکست در عرصه های جنگ سخت، اکنون با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای و ایجاد جریان نفوذ، به دنبال ضربه زدن یا تضعیف مراکز تصمیم ساز در نظام اسلامی است.
این پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی ملت بصیر ایران اسلامی نباید فرصت و بستری برای نفوذ خزنده دشمن باشد.
بیداروند بیان کرد: توجه به رهنمودهای رهبری به عنوان شاخص اصلی در این انتخابات، نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با جریان نفوذ دشمن در جامعه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات آزمونی مهم برای بصیرت مردم بوده و انتخاب درست در این عرصه نیازمند شناخت با آگاهی بوده و باید به کسانی رای داده شود که در راستای منافع ملت و در مسیر ولایت گام بر دارد.
وی ادامه داد: نباید به کسانی که به نهادهای قانونی اهانت کرده یا طرح رهبری شورایی را بر خلاف ولایتمداری مطرح می کنند، اجازه داده شود که وارد مجلس خبرگان شود.
یادواره 56شهید روستای ورجوی مراغه به همت حوزه پنج کربلا در این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات