خبرهای داغ:
باحضور استاندار سمنان ؛

پروژه 36 واحدی حجاب شاهرود افتتاح می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از افتتاح پروژه 36 واحدی حجاب واقع در میدان حجاب شاهرود با حضور دکتر خباز استاندار سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۹۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی مجیدی با اعلام این خبر افزود: در ایام‌الله دهه مبارک فجر و همزمان با حضور استاندار سمنان جهت افتتاح پروژه‌های شهرستان شاهرود، پروژه 36 واحدی حجاب نیز افتتاح خواهد شد.

مجیدی ادامه داد: پروژه 36 واحدی موقوفه کربلایی حسن خلف کربلایی محمد که کار ساخت آن از مهر سال گذشته آغازشده بود در مدت 17 ماه به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری شده است.

مجیدی با اشاره به اینکه عملیات احداث این مجتمع توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفته، افزود: از تعداد 36 واحد این پروژه، 9 واحد سهم موقوفه بوده که عواید آن طبق نیت واقف صرف امورات مذهبی خواهد شد.

وی ایجاد موقوفات جدید بر اساس نیازهای روز جامعه، احیای موقوفات و افزایش بهره‌وری موقوفات بایر را از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود عنوان کرد.

گفتنی است این پروژه یکشنبه 18 بهمن ساعت 10:45 با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مسئولیت استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در خصوص ویژگی‌های این پروژه نیز گفت: پروژه حجاب در زمینی به متراژ 1165 مترمربع احداث‌شده است و شامل دوطبقه پارکینگ به مساحت 1372 مترمربع و چهار طبقه (مسکونی، تجاری، اداری) به مساحت 3265 مترمربع هست.

وی افزود: درمجموع 39 میلیارد و 721 میلیون و 800 هزار ریال برای ساخت این پروژه توسط سرمایه گذار هزینه شده است.

مجیدی خاطر نشان کرد: 22 هزار و 963 نفر روز نیروی انسانی شامل کارگر ماهر، نیمه ماهر، استادکار، مهندسین و تکنسین تأسیسات در مراحل مختلف احداث پروژه فعالیت کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها