ابراهیمی با بیان اینکه رئیس جمهور نمی‌تواند مانند دیگر افراد تنها به معضلات اقتصادی اشاره کند، گفت: رئیس جمهور به جای تکرار مداوم معضلات اقتصادی، عملکرد خود برای برطرف کردن این مشکلات را اعلام کند.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۹۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مصطفی ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات  با اشاره به معضلات اقتصادی کشور از جمله بیکاری، اشتغال و رکود گفت: آنچه مردم از دولتمردان و رئیس جمهور انتظار دارند، ارائه برنامه مشخص برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: رئیس جمهور تمامی مشکلات اقتصادی را به حل موضوع هسته‌ای گره زده بود. حال که مدتی است برجام به سرانجام رسیده است، مردم منتظر بهبود وضعیت معیشتی خود هستند. امروز زمانی است که دولت باید بخاطر عملکرد سه ساله خود در حوزه اقتصاد پاسخگو باشد که برای رفه معضل بیکاری و رکود چه کرده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه رئیس جمهور نمی‌تواند مانند دیگر افراد تنها به معضل بیکاری و گرانی اشاره کند، گفت: رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی به جای تکرار مداوم معضلات اقتصادی کشور، باید عملکرد خود برای برطرف کردن این مشکلات را اعلام کند.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: از دولتمردان و مسئولان می‌خواهیم به جای اینکه فضای عمومی جامعه را با طرح مسائل حاشیه‌ای و سیاسی که منفعتی به مردم نمی‌رساند، آشفته کنند به فکر رفع معضل بیکاری و گرانی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در ادامه با اشاره به جایگاه بالای شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی، گفت: شورای نگهبان در طول انقلاب نشان داده است که بدون تأثیر پذیرفتن از فشارهای سیاسی به نگهبانی و پاسداری از اصول انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی در پایان افزود: بعضی که ناقل خاطرات از امام (ره) هستند امروزه صریح ترین قول های امام رحمه الله که جزء بینات و واضحات ایشان است را فراموش کرده‌اند و برنامه خود را هجمه به شورای نگهبان گذاشته اند که پسندیده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات