خبرهای داغ:
آیین تشییع پیکر مطهر پنج شهید خوزستانی مدافع حرم روز جمعه با حضور جمعی از مردم مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، و مردم در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۹۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیین تشییع پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز جمعه اهواز از محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تا بهشت شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

امروز نماز جمعه اهواز یکی از شلوغ ترین روزهای خود را به چشم دید در روزی که مردم شهید پرور اهواز آمده بودند تا 5 حماسه آفرین خوزستانی در سوریه را تشییع کنند.
شهید حجت الاسلام مصطفی خلیلی، شهید محمود مراد اسکندری،شهید داود نریمیسا ، شهید رضا عادلی، شهید علی حسینی کاهکش، به تازگی و در جریان آزاد سازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه به دست ترویست های تکفیری به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم خوزستانی در اهواز گفت:این شهدای والا مقام اگرچه جان خود را در راه اسلام فدا کردند اما دستاوردهای آنان ستودنی است.


سردار احمد خادم سید شهدا در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم خوزستانی گفت: محور مقاومت در سوریه روز به روز عرصه را بر تروریست های تکفیری تنگ تر کرده و امید است به برکت خون پاک این شهدا بویژه شهدای مدافع حرم خوزستان، هرچه سریعتر ریشه این تروریست ها از بین برود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها