خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هدف دشمن ثابت و این است که جلوی توسعه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را بگیرند و باید بدانیم که هرچه انقلاب اسلامی جلو می‌رود دفاع از آن هم پیچیده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۸۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسن شاهوارپور در آئین تدفین و به خاک سپاری دو شهید مدافع حرم اندیمشک، اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و باید پاسدار خون شهیدان راه اسلام باشیم چرا که  ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و داخلی به برکت شهدای مدافع حرم به یک قدرت بین المللی در محور بیداری و مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: امروز رشادت شهدا باعث شده تا گروه‌های تکفیری در عرصه‌های نبرد برون مرزی و در هر صحنه‌ای پا به فرار بگذارند و همین مقوله دشمن را به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی و جایگزینی آن با روحیه رفاه طلبی بیش از گذشته مصمم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: ملت ما یک چیز می‌خواهد که امروز آمریکای جنایت کار و مرتجعین منطقه با آن مخالف هستند که آن اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده، چرا که مردم ما برای امام حسین (ع)، عاشورا و کربلا جان دادند و می‌ارزد، که جان بدهیم،  و انسان تنها جایی  جان خود را فدا می‌کند، که عاقبت کار شهادت و ملکوت اعلی را ببیند.

وی گفت: جوانان اندیمشک در دوران دفاع مقدس با پایمردی و شجاعت حماسه نادری را به وجود آوردند و اکنون نیز در جبهه مبارزه با تکفیری‌ها حماسه‌سازی می‌کنند و امروز  نیز شاهد هستیم که جوانان خوزستان و اندیمشک به ندای مظلومان و شیعیان سوریه لبیک گفته و آنان را از محاصره چهار ساله نجات می‌دهند حال شایسته است دنیا بداند مردم اندیمشک جواب اربعین حسینی و میزبانی ابا عبدالله را گرفتند.

شاهوار پور بیان کرد: هدف دشمن ثابت است و آن این است که جلوی توسعه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را بگیرند و باید بدانیم که هرچه انقلاب اسلامی جلو می‌رود دفاع از آن هم پیچیده‌تر می‌شود.

وی افزود: امام شهدا و مقام معظم رهبری عزت اسلام را به دنیا معرفی کردند، اما عربستان و مرتجعین منطقه به دنبال این است که مردم منطقه را اسیر آمریکا کنند، اینها از اسلامی که ایران معرفی کرده متنفر هستند چرا که اسلامی که معرفی کردیم مشارکت مردم در حاکمیت است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم پایدار است، ولی فقیه، مجلس، قوه قضاییه با پشتیبانی مردم در حاکمیت حضور دارند لذا امروز در عربستان و  مزدورانی هستند که این الگو را نمی‌طلبند، لذا این اسلام را نمی‌پذیرند.

وی گفت:  کشورهای عربی و مرتجع منطقه با اسلام ما که اسلام مبتنی بر مشارکت مردم در حاکمیت است مخالف هستند و به آن اعتقادی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها