دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: آقای هاشمی با قربانی کردن نوه امام(ره) دنبال کسب وجه برای انتخابات است .
کد خبر: ۸۶۳۲۷۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌‌های کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهبان اظهار داشت: سخنان آقای هاشمی در فرودگاه مهرآباد به مناسبت آغاز دهه فجر شاید خیلی نامتعارف بود اما ما را چندان دچار شگفتی نکرد زیرا این گونه اقدامات و اظهارات از سوی آقای هاشمی در ایام انتخابات برای رادیکال کردن فضای کشور امر تازه‌ای نیست و قبلا نیز تکرار شده است.

وی گفت: از نظر ایشان اگر فضای کشور در آستانه انتخابات تند و رادیکال نباشد اتفاقی که به نفع وی و جریان سیاسی همراه اوست رخ نخواهد داد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: شاهد بودیم مواضع و سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی با حمایت اغلب گروههای سیاسی همراه نشد و از سوی برخی افراد، جناح‌ها و گروههای سیاسی با انتقاد روبرو شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌‌های کشورافزود: به نظر می‌رسد آقای هاشمی از همان ابتدای دنبال قربانی کردن نوه امام(ع) به اسم بیت امام (ره)  بود تا از طریق برای خود وجهه‌ای کسب کند.

وی با اشاره به جوسازی اخیر هاشمی درباره شورای نگهبان گفت: فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان که صلاحیت علمی کاندیداها را تایید می‌کنند اغلب از منصوبان خود ایشان هستند و ‌وی با این گونه موضع‌گیری‌ها نه تنها به انقلاب اسلامی بلکه به سوابق خود پشت کردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: تناقض رفتاری آقای هاشمی خیلی دوام نخواهد یافت و ایشان برای جلب نظر افکار عمومی و پیروزی در انتخابات  به صورت نامطلوبی ژست اپوزسیون گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات