خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

مسئولان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار گیرند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: جا دارد همه مسئولان و مجریان انتخاباتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با عزت به کار گیرند تا موجب خوشنودی خدا، رهبری و مردم باشد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارکه فجر، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا بوکان با آرمان های والای شهدای گرانقدر این شهرستان تجدید میثاق کردند.

در این آیین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر به اسلام ناب محمدی و اسلام امریکایی اشاره کرد و گفت: اگر ما اکنون عزت و افتخار داریم و اگر هم اکنون جهان اسلام به نظام جمهوری اسلامی ایران می بالد، و همچنین امنیتی فراگیر در کشور عزیزمان در جریان است در سایه اعتقاد به اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام تقی خدایی فام افزود: زیر سایه اسلام امریکایی که اکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی در حال گسترش است جز تحقیر، ذلت و سرافکندگی هیچ چیز دیگری تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: عده ای تازه به دوران رسیده در درون کشور به دنبال نفوذ امریکا هستند و پرچمش را در بعضی از شهرها نصب میکنند و برای نفوذ آنان چراغ سبز نشان می دهند، ولی این افراد بدانند تا زمانی که مردم در صحنه هستند اقداماتشان بی نتیجه خواهد بود.

حجت الاسلام خدایی فام عنوان کرد: امروز امریکا می خواهد چهره پلید و منفورش را در میان مردم ایران ترمیم کند و خودش را صلح طلب نشان دهد در حالی که با تحریک سران عربستان علیه ایران اسلامی سعی دارد جنگ دیگری را میان امت های اسلامی راه بیندازد که با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری این نقشه نیز همچون دیگر برنامه های استکبار به سنگ خورده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که کشورهای اسلامی در رنج و عذاب باشند بیگمان این حضور امریکا را در این کشور ها نشان می دهد، زیرا دولت مردان آن با اسلام و امت اسلامی مخالفند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان خاطر نشان کرد: امریکایی ها در داخل کشور خود از حیوان گرفتار شده درون لوله فاضلاب فیلم می گیرند و به صورت گسترده در جهان منتشر می کنند تا نشان دهند حقوق تمام موجودات زنده برای آنها مهم است ولی در واقع می بینیم هر روزه هزاران نفر در کشور های اسلامی سر بریده می شوند ولی از حقوق بشر امریکایی هیچ خبری نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگربرجام به فرجام رسید در سایه درایت ها و خون دل خوردن های رهبر معظم انقلاب و صبر پایداری مردم در برابر مشکلات بود نه خوش رقصی بعضی ها در برابر استکبار جهانی.

حجت الاسلام خدایی فام در ادامه صحبت های خود گریزی نیز به انتخابات هفتم اسفند ماه زد و عنوان کرد: جا دارد همه مسئولان و مجریان انتخاباتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با عزت به کار گیرند زیرا عده ای اکنون به دنبال ایجاد فتنه ای جدید هستند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی همراه و همگام با مردم انقلابی ایران آگاه هستند و نقشه های فتنه گران و دشمنان را برای از ایجاد فتنه ای جدید برملا خواهند نمود و بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه خواهندکرد.

در پایان این مراسم حاضرین در مزار شهدا، همچنین با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار