خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان:

ولایت فقیه، ضامن تداوم حرکت اسلامی و تحقّق ارزش‌ها می باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت:ولایت فقیه، میراث گران‌بار حضرت امام (ره) است که ستون اصلی انقلاب، ضامن تداوم حرکت اسلامی و تحقّق ارزش‌ها در سطح جامعه به شمار می‌آید.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۳۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ،مراسم نهضت روشنگری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت حوزه شهید صفر زاده سپاه بوکان و با حضور جمع کثیری از مسئولین ادارات و بسیجیان در محل مسجد روستای قره کند برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان ضمن سخنانی به توطئه‌های منظم دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مهم‌ترین خطرها و آفاتی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، عبارتند از: تلاش برای حذف اسلامی بودن نظام، ایجاد شکاف عمیق بین مردم و انقلاب، انحراف از اصول و ارزش‌ها، تحریف تاریخ انقلاب اسلامی، غبارپراکنی در فضای جامعه، هجمه همه جانبه به ولایت فقیه، شبیخون فرهنگی، و کوشش برای بیگانگی نسل جوان از انقلاب و اسلام.

سرهنگ پاسدار اروجعلی آقایی تصریح کرد: وظیفه مسؤولان و امت شهیدپرور است که با سعی تمام، نظام و انقلاب اسلامی‌شان را به عنوان حقیقتی جاری و زنده ، پاسداری و محافظت نمایند.

وی ولایت فقیه را میراث گران‌بار حضرت امام (ره) دانست و افزود:ولایت فقیه ستون اصلی انقلاب، ضامن تداوم حرکت اسلامی و تحقّق ارزش‌ها در سطح جامعه به شمار می‌آیدو از این روست که امام خمینی (ره) به صراحت به مردم و تمامی اقشار و گروه‌ها می‌فرمایند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در ادامه به حفظ ایّام اللّه در اندیشه امام خمینی( ره) نیز اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) ایّام دهه فجر را از ایام اللّه دانسته و از ملت ایران خواسته است که هر سال این روزهای ویژه را محترم شمرده و جشن بگیرند و آن حرکت الهی و نهضت مقدس را به یاد آورند و انگیزه پیروزی را که وحدت همگانی در زیر سایه توحید بود، از یاد نبرند و همیشه همان حال و هوای انقلاب را داشته باشند تا پیوسته پیروز و سربلند بوده و بر مشکلات و توطئه‌های دشمنان دین فایق آیند.

ارسال نظرات