مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: کسی که خودباخته، غربگرا، در جبهه غرب و استکبار و دنباله‌رو تفکرات غربی است برای مجلس صلاحیت ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی صبح امروز در گردهمایی بصیرتی در تیپ پیاده امام صادق(ع) سپاه بوشهر با تبریم دهه مبارک فجر و با بیان اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی نعمت بزرگی را برای زندگی و تلاش فراهم کرده است اظهار داشت: حضور و زندگی در ایران نعمت بزرگی است که خداوند متعال نصیب ما کرده و نباید آن را کفران کرد زیرا اگر چنین کاری کنیم دچار خسران می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه حضور در ایران نعمت بزرگی است گفت: این نعمت که در جاهای دیگر جهان که حتی مکان‌های مقدس زیادی دارند یافت نمی‌شود  که باید از این نعمت خدادی سپاسگزاری کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با تمجید حرکت به موقع سربازان ولایت در دستگیری افسران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا از این اقدام دفعی که تمام جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داد خوشحال  شد و نشان فتح به رزمندگان این عملیات اهدا کرد.

دشتی با تاکید بر اینکه دشمنان سختی و پر هزینه بودن کار خود را در مقابل ایران دریافته‌اند، افزود: استکبار جهانی در مقابله و خنثی کردن تاثیرگذاری ایران در عرصه منطقه و جهانی کاملا سردرگم، گیج و ناامید است.

وی با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایران به‌خصوص در دستگیری نیروهای نظامیشان در آب‌های خلیج فارس توسط پاسداران انقلاب اسلامی تحقیر شدند، افزود: هزینه‌های آموزشی نیروهای نظامی و غیرنظامی آمریکا در مقابله با نظام ما هدر رفته است زیرا هرجا که وارد میدان شدند تا ما را شکست دهند تحقیر شدند.

دشتی با اشاره به اینکه آمریکا در آموزش‌های نیروهای خود در مقابل نیروهای ایرانی پیروزی برای ما بوده و شکست برای آنها، تصریح کرد: ما با این روحیه نیروهایمان را تربیت می‌کنیم که در مقابل آمریکا و تجهیزات مدرنشان ترس ندارند و در محیط بحرانی کار خود را به راحتی انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه لباس سبز سپاه لباس انسان‌های فرهیخته، شجاع و دشمن‌شناس بوده و است، گفت: رنگ سبز لباس سپاه ترس و لرزه بر پیکره دشمنان انداخته و به مظلومان منطقه و جهان امید داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه وضعیت و شرایط جهان نظام اسلامی ایران را در جبهه حق قرار داده و استکبار در جبهه باطل، بیان کرد: انتخابات در نظام ما انتخاب فرماندهان جنگ با جبهه باطل، استکبار و جبهه غرب است.

دشتی با بیان اینکه کسی که خودباخته، غربگرا، در جبهه غرب و استکبار و  دنباله‌رو تفکرات غربی است برای مجلس صلاحیت ندارد، تاکید کرد: حضور همه در انتخابات ضرورت دارد و حجم حضور جبهه انقلاب و نظام را تقویت می‌کند.

ارسال نظرات