عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با بسیج:
نماینده مردم بجنورد بیان کرد: این روشی که آقای هاشمی اتخاذ کرده به سوی دوقطبی‎سازی جامعه پیش می‎رود و مسیر نادرستی است و در نگاه استراتژیک به ضرر نظام و کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی  نسبت به رد صلاحیت سیدحسن خمینی تصریح کرد: این روشی که آقای هاشمی اتخاذ کرده به سوی دو قطبی‎سازی جامعه پیش می‎رود و مسیر نادرستی است و در نگاه استراتژیک به ضرر نظام و کشور خواهد بود.

جعفری در چرایی اظهارات آقای هاشمی بیان کرد: اغراض مختلف اجتماعی و سیاسی می‎تواند در این امر دخیل باشد که قطعا کسی که التزام به قانون نداشته باشد اغراض او هم خیرخواهانه نخواهد بود و اینکه هرکسی بیاید یک رانت و فضایی به لحاظ روانی ایجاد کند که گویا کسانی بر دیگران ترجیحاتی دارند کار درستی نیست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بیان این اظهارات که به یادگار امام راحل(ره) ‎مهری شده؛ باعث می‎شود بی‎دلیل برای انقلاب و نظام هزینه درست شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) تاکید بر قانون‎مداری داشتند و برای کسی هم در قانون حتی برای خودشان استثناء قائل نبودند گفت: امام حتی زمانی با نهیب تند می‎گوید وای به حال من که شما بروید خون دهید و جهاد کنید و من بخواهم سوء استفاده کنم!

جعفری در ادامه افزود: ازین رو منسوبان به امام خمینی(ره) و یا هر مسئول دیگری باید التزام بیشتری به قانون داشته باشند و اگر غیر ازین باشد سنگ روی سنگ بنا نخواهد شد و اگر قرار باشد برای افراد خاصی قانون را درنظر نگیریم، خیلی افراد دیگر نیز می‎تواند ادعای استثنا بودن را داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خاتمه با بیان اینکه درروایات آمده خود را در مظان اتهام قرار ندهید و از موضع های تهمت دوری کنید خاطر نشان کرد: از منسوبین به حضرت امام انتظار بیشتری داریم؛ سید حسن خمینی نیز بهتر بود که چون سایرین در آزمون شرکت و مسیر قانونی را طی می‎کرد و ازین موضعی که در خصوص او اینگونه  قضاوت شود که می خواهد جدای از دیگران دیده شود پرهیز کند.

ارسال نظرات