خبرهای داغ:
درراستای تحقق برنامه های فرهنگی و عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با خانواده معظم شهدا دیدار کرد، دیدار ازسه خانواده معظم شهدا محله مهدیه شهرستان آبیک به همت پایگاه حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان آبیک و به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۳۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت الاسلام معبودی با حضور در منازل خانواده های معظم شهید غلامحسین عظیمی ، شهیدان عباس و علیرضا شجاعی و شهید مهدی ربیعی ضمن عرض تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدا فرزندان این ملت هستند که با خون خود بزرگی و عزت ایران اسلامی را به جهانیان عرضه داشتند.

وی گفت:شهدا فرزندان این ملت هستند که با خون خود بزرگی و عزت ایران اسلامی را به جهانیان عرضه داشتند و ایران اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه به عنوان پناهگاه مظلومان عالم و مقاوم در برابر استکبار می درخشد، لذا اگر جانفشانی عزیزان شما نبود امروز هیچ اثری از بالندگی کشور نبود و ریشه انقلاب خشکانده می شد.

حجت الاسلام معبودی بیان داشت: خانواده شهدا بزرگترین نماد مقاومت و جلوه های ایثار  هستند،که بدون منت از همه هستی خویش گذشتند و با خدا معامله کردند، تا  امروز همه ما به برکت خون این عزیزان در آرامش و امنیت زندگی کنیم و ما  باید تلاش کنیم که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و در راستای آرمانهای  امام و شهدا حرکت کنیم ، و ما خود را مدیون شما خانواده های معزز می دانیم امید است که  همه ما  با آن بزرگواران محشور شویم.

در خاتمه این دیدار هم لوح تقدیر وسپاس توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین به بازماندگان معظم شهدا اعطا شد.



7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها