دکتر صفار هرندی در اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی گفت : چرا هاشمی تهدید به آشوب میکند،این ادبیات انسان را یاد نامه اش می اندازد که منشا و کلید فتنه شد ولی دیگر فتنه ای در راه نیست و فقط بلوف میزند!
کد خبر: ۸۶۳۲۵۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم ویژه ی دهه فجر در اشتهارد ،امشب در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) با سخنرانی دکتر صفار هرندی برگزار گردید.

دکتر صفار هرندی در ابتدا سخنان خود به مقایسه اقتدار ایران قبل ازانقلاب وایران امروز پرداخت و گفت: در آن زمان اگر یک قایق نظامی غربی به مرز های آبی ما نزدیک می شد،شاه مملکت سفیر آن کشور را فرامی خواند و به او می گفت چه خطایی از ما سر زده است که این کار را با ما می کنید و سفیر نیز شاه را تهدید کرده و امتیازاتی را از شاه درخواست می کرد وشاه نیز دودستی تقدیم می کرد. ولی امروزه وقتی قایق نظامی آمریکا به مرز های آبی ما نزدیک می شود نظامیانشان با خفت و خاری درحالی که گریه می کنند دست هایشان را بر سر گذاشته و تسلیم می شوند اینها همان نظامیان مثلا ابر قدرت جهانی هستند. این کار پاسداران باعث شد فکر مقابله نظامی با ایران دیگر به ذهنشان هم خطور نکند.

وی در ادامه صحبت های خود به مقوله نفوذ اشاره کرد و افزود : که امروزه نفوذ این چنین است که اشخاص نفوذی را کنار گوش بزرگان نظام بنشانند و این اشخاص با سخنانشان روحیه ی انقلابی آنان را تضعیف کرده و باعث می شوند مواضع بزرگان نظام که قبلا انقلابی بوده اند،با ضد انقلاب همراه شوند.

صفار هرندی عبدالحسین هراتی را که مشاور آقای رفسنجانی بود و درقضایای فتنه 88،در نامه ای الفاظ بدی را نسبت به امام خمینی(ره) بکار برده وبه معمار کبیر انقلاب هتاکی کرده بود را یکی از مصادیق نفوذی دانست و با اشاره به سخنان اخیر هاشمی علیه شورای نگهبان و خطاب به او گفت: چرا  هاشمی این خواسته را مطرح کرده که سید حسن خمینی بدون شرکت در امتحان علمی خبرگان رهبری تایید صلاحیت شود. امام این تشخص طلبی و ویژه خواری ها را نداشتند! چرا چنین حرف هایی را بر زبان می آورند؟ چرا اذهان را به آشوب می کشند؟چرا تهدید به آشوب می کنند؟ این ادبیات انسان را یاد نامه اش می اندازد که منشا و کلید فتنه شد.البته من به شما می گویم که دیگر فتنه ای در راه نیست و با ضرب شصتی که ملت در نهم دی 88 به این جریان فتنه گر نشان داد دیگر جرات ورود به این عرصه ها را ندارند و فقط بلوف می زنند و برای نظام و شورای نگهبان خط و نشان می کشند تا باج بگیرند.

وی گفت : تعجب نکنید! درست است که هاشمی یار امام و جزو تاریخ انقلاب بود اما باز صدر اسلام تکرار شد و امام معصوم(ع) می فرماید زبیر از ما اهل بیت بود تا زمانی که پسرش عبداله بزرگ شد و اورا فاسد کرد. شمشیر زبیر سیف الاسلام بود ولی به جهنم رفت چون دربرابر امام به حق،شمشیر کشید.

صفار هرندی در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات اشاره کرد و گفت : چه کسی را به مجلس می خواهیم بفرستیم کسانی که دغدغه هایشان مشکلات و بیکاری جوانان این مملکت است یا افرادی که هیچگونه احساس مسئولیتی ندارند و گفتند حقیقت انقلاب مانند خورشیدی است که اگر ابری هم جلوی آن قرار گیرد به زودی کنار خواهد رفت و انقلاب ما صادر شده ، حال بعضی ها می خواهند در این خورشید فوت بکنند که اثری در کم شدن روشنایی آن ندارد نماینده ای که نفوذ ایران در منطقه را نبیند همان شعار نه غزه نه لبنان را سر می دهد.آیا ما ضرر کرده ایم طرفدار غزه و لبنان شده ایم؟ درحالی که دشمنانمان را از مرز های خود دور کرده و در آن کشور ها وکیل مدافعانی داریم که دل هایشان با ماست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها