خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

استکبار ستیزی از ارزش های دینی/ ولایت محوری از افتخارات انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه، دینداری، ولایت محوری و شهادت طلبی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه استکبار ستیزی از ارزش های دینی و از مبانی اسلام است.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی شب گذشته در ویژه برنامه بصیرت انقلابی که در مسجد امام رضا (ع) نهبندان برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی به دست آمده است که باید شکرگزار این انقلاب باشیم و یکی از راههای شکرگزاری انقلاب آن است که آن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام است و هماهنگ با فطرت انسان می باشد افزود: مکتب اسلام با فطرت بشر هماهنگ است و به همین دلیل است که در این مدت دلهای انسانهای زیادی را به خود جلب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان سالها تلاش کرده اند که نگذارند دین رشد کند اما با طلوع فجر انقلاب اسلامی، دین در جامعه نقش ایفا کرد و برای آن سالها مبارزه صورت گرفت تا حکومت طاغوت از بین رفت.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) ادامه داد: دشمنان برای مقابله با دین کارهای زیادی انجام دادند اما انقلاب اسلامی به حکومت 2 هزار و 500 ساله طاغوت پایان داد و انقلاب اسلامی بر اساس فرهنگ دینی، ارزش ها را وارد جامعه کرد.

نوفرستی تصریح کرد: اولین مطلبی که به عنوان ارزش به برکت انقلاب اسلامی در جامعه شکل گرفت دین مداری، تدین و افتخار به دینداری بود و دین نه تنها در بعد فردی به کار گرفته شد بلکه در اجتماع، مدیریت و سیاست نیز دین نقش ایفا کرد و به برکت طلوع فجر انقلاب این موضوع به عنوان یک فرهنگ و ارزش شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت محوری دومین ارزشی بود که به وسیله انقلاب اسلامی در جامعه شکل گرفت گفت: افتخار ما این است که مردم بعد از بازگشت امام خمینی(ره) به کشور براساس ولایت مداری آن استقبال بی نظیر را از امام راحل انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم ایران فرهنگ دینی و ولایت مداری خود را به دنیا نشان دادند و در طول این 37 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد آنجایی که پیام ولایت است حضور مردم و روحیه استکبار ستیزی از ارزش های دینی ومبانی اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: فرهنگ و روحیه شهادت طلبی یکی دیگر از ارزش هایی بود که انقلاب اسلامی به وجود آورد و همچنان هم وجود دارد که امروز برای دفاع از اسلام نه تنها در داخل کشور بلکه در هر جای دنیا با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بسیجیان آماده فداکاری و جهاد هستند.

نوفرستی ادامه داد: روحیه استکبار ستیزی از دیگر ارزش هایی بود که انقلاب اسلامی ایجاد کرد و براساس آموزه های دینی این روحیه در جامعه گسترش پیدا کرد.

وی یادآور شد: همه دشمنان تلاش می کنند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند لذا باید تلاش کنیم که ماندگاری انقلاب حفظ و توطئه های دشمنان خنثی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: برخی ها از همان ابتدا انقلاب را قبول نداشتند که باید مقابل این روحیه ایستاد و لذا روحیه استکبار ستیزی از ارزش های دینی است و دیدیم وقتی سربازان آمریکایی وارد خطوط قرمز شدند سربازان اسلام آنها را دستگیر کردند و این موضوع نشان دهنده ذلت و خفت آنها است.

نوفرستی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: مردم در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنند و دشمنان برای این موضوع کارهای فراوانی انجام داده اند تا حضور حداکثری شکل نگیرد و یا زمینه نفوذ را در بدنه جامعه فراهم کند و در طول تاریخ نمونه های آن وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه انسان های ولایی و کسانی باید به مجلس بروند که مقابل استکبار بایستند خاطر نشان کرد: قطعا مردم با بصیرت و حضور حداکثری کسانی را انتخاب خواهند کرد که در تراز انقلاب اسلامی باشند که وقتی خواستند قوانینی را تصویب کنند این قوانین از اسلام حمایت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها