همایش گفتمان "مقاومت و ایستادگی" ویژه مدّاحان بسیجی در نیشابور برگزارشد

همایش گفتمان مقاومت و ایستادگی مدّاحان و هیئات مذهبی شهرستان نیشابور همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۴۸۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی شهرستان نیشابور در این همایش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت سردار قاجاریان بر ایستادگی مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام و پایبندی به مبانی اسلام و هوشیاری و بصیرت افزایی تأکید نمود.

حسین الهی مقدم اظهارداشت: با گسترش خُلقیات خوب و روحیه همدلی، صفا، ترویج خیر خواهی، تعاون، احسان و پرهیز از تنگ نظری و بد خواهی برای رشد اخلاق استفاده کنید.

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی از مدّاحان خواست در انتخابات اسفند ماه 94 حضور حداکثری داشته باشند.

در ادامه این همایش سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ضمن گرامیداشت این ایام وتسلیت شهادت سردار قاجاریان، با تأ کید برجایگاه مداحان و مدیران هیئات مذهبی و حفظ و مراقبت از این جایگاه ،‌ به رمز موفقیت وگسترش انقلاب اسلامی در طول چهار دهه، اشاره کرد واظهارداشت: خودباوری، تبعیت از ولایت فقیه، استکبار ستیزی، هوشیاری و بصیرت ملت را از جمله عوامل پیشبرد این انقلاب می باشد.

حسینی  در قسمتی دیگر از سخنان خود به برنامه ریزی دشمن جهت نفوذ در متن جامعه اشاره کرده وعنوان داشت: نقش نخبگان جامعه از جمله مداحان و مدیران هیئات مذهبی جهت خنثی نمودن توطئه های دشمنان نقش کلیدی وتعیین کننده می باشد.

د رپایان  این همایش پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عصمتی  اشعار زیبایی در حمایت از ولایت قرائت نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار