خبرهای داغ:
امام جمعه ضیاء آباد با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار‌ستیزی است، گفت: مردم در راهپیمایی 22 امسال ‌شعار مرگ بر آمریکا ‌راکوبنده تر فریاد می زنند.
کد خبر: ۸۶۳۲۴۲۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاء آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا که مورد نظر امام(ره) و مقام معظم رهبری و شعار استکبارستیزی است که هرگز حذف نخواهد شد و مردم در راهپیمایی 22بهمن شعار مرگ بر آمریکا را بلند تر فریاد می زنند.

امام جمعه ضیاء آباد افزود: برای اعلام همبستگی نظام اسلامی و بیعت با ولی فقیه لازم است همه مردم امسال با شکوه‌تر از سالهای  گذشته در راهپیمایی شرکت کنند و مخصوصا شعار مرگ بر آمریکا که نماد استکبار ستیزی است را محکم‌تر فریاد بزنند

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان‌دهنده این است که ملت همچنان دنباله‌رو راه و بینش امام و شهدا هستند و وفاداری آن‌ها برای حفظ انقلاب تداوم دارد.

وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ضیاء آباد نزدیک شدن به انتخابات و لزوم توجه به موقعیت و شرایط موجود اشاره و افزود: طرفداران کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید یک فضای رقابتی سالم را ایجاد و از ایجاد هر گونه تنش خودداری کنند.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها