خبرهای داغ:
استاد دانشگاه:

ایستادگی در مقابل مستکبران مصداق بزرگ نهی از منکر است

استاد دانشگاه بیان کرد: مقابله با استکبار و ایستادگی در مقابل مستکبران مصداق بزرگ نهی از منکر و امر به معروف است
کد خبر: ۸۶۳۲۴۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر نشست سیاسی و بصیرتی به همت پایگاه شهدای کربلا ناحیه امام صادق(ع) شهرستان ابیک برگزار شد.

 دکتر قنبرلو استاد دانشگاه در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از عوامل پایداری و موفقیت انقلاب در برابر دشمنان و استکبار جهانی، حق طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است.

وی افزود: از جمله مواردی که اسلام و قرآن اجازه تسلیم شدن را به انسان نداده در برابر ظالم است که بنابر روایات صادره از اهل بیت که اگر کسی در مقابل ظالم تسلیم شود جایگاهش نیز در کنار ظالم قرار خواهد گرفت و باهم محشور می شوند.

قنبرلو با اشاره با آیه"و اذا مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه...." بیان کرد: انقلاب ما همه ویژگی هایی که در آیات قرآنی بیان شده را دارا می باشد و حضرت امام اولین کار خود را برپا داشتن نمازهای جمعه و جماعت قرار داد و زکات را نشانه و سمبل کمک به نیاز مندان  مطرح کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مقابله با استکبار و ایستادگی در مقابل مستکبران مصداق بزرگ نهی از منکر و امر به معروف است که حضرت امام با تشکیل انقلاب به نکته قرآنی تشکیل حکومت پی برد و احیاگر بزرگ ترین امر به معروف ونهی از منکر شد.

دکتر قنبرلو در ادامه با بیان تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها افزود: برخلاف انقلاب های دنیا که بر دوش نخبگان اداره می شود حضرت امام این انقلاب را به دست مردم سپرد و وظیفه حفظ و حراست آن را به دوش مردم گذاشت و املاک شاهنشاهی و پست های مدیریتی را در اختیار عموم مردم قرار داد.

وی در خاتمه اذعان کرد: ایران تنها کشوری است که در دنیا 37سال در مقابل بزرگترین جهان خواران و طاغوتیان ایستادگی کرده و با اتکا به خداوند همه ی آن هارا خوار و ذلیل و به ورطه سقوط کشانده است و دشمنان ما نیز فهمیده اند که دیگر ازطریق مقابله با جنگ سخت نمی شود با انقلاب مبارزه کرد و در صدد  نزدیکی و نفوذ از طریق ارتباط با مسئولین است که یکی از راه های مقابله با این نفوذ شرکت پرشور و دعوت از همه مردم در انتخابات می باشد.

6001/پ30/
ارسال نظرات
پر بیننده ها