خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تاکستان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در تاکستان افتتاح می شود

مسئول انجمن اتحادیه دانش آموزان تاکستان گفت:جشنواره مدرسه انقلاب باهدف اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی با حضور دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور در تاکستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۴۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زلفی مسئول انجمن اسلامی شهرستان تاکستان اظهار کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب، همزمان با دهه فجر به‌صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ریحانه شهرستان تاکستان با حضور حامد علامتی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور و جمعی از مسئولین افتتاح می شود

وی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به‌عنوان اولین تشکل مستقل دانش‌آموزی به درخواست دانش آموزان و به‌فرمان امام(ره) در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و خود را همواره پاسدار انقلاب می‌داند.

وی تصریح کرد:در این نمایشگاه سیستم دیجیتال اذان و نیایش افتتاح می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان و مسئولین انجمن اسلامی در هر مدرسه با تشکیل ستاد دهه فجر به برنامه‌ریزی جهت انجام فعالیت‌های نمایشگاهی با هماهنگی مدیریت و معاونین محترم مدرسه می‌پردازند.

زلفی تأکید کرد: کلیه فعالیت‌ها توسط دانش آموزان صورت می‌گیرد چراکه یکی از اهداف این جشنواره انجام کار گروهی و تشکیلاتی است که در آن دانش آموزان هنر و خلاقیت خود را در معرض معلمان و سایر دانش آموزان قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: غرفه‌های این نمایشگاه بنا به ذوق و خلاقیت دانش آموزان، شامل هنرهای دستی، و روزشمار انقلاب اسلامی است. همچنین دانش آموزان برپاکننده نمایشگاه به‌عنوان راوی به روایت در غرفه‌های مختلف می‌پردازند.

7001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار