به مناسبت سومین رو از دهه مبارکه فجر نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) با موضوع انقلاب اسلامی در شهرستان خرم دره برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۹۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در سومین روز از دهه مبارکه فجر نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) با موضوع انقلاب اسلامی در شهرستان خرم دره برگزار شد.

مسئول ستاد نمازجمعه شهر صائین قلعه در مراسم نهضت روشنگری دهه مبارکه فجر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ وقت از دشمنی خود دست برنداشته اند و از اول انقلاب از زمانی که مردم بصیر ایران اسلامی خواستند سرنوشت خود را خود تعیین کنند بدخواهان و دشمنان شروع به تحریم و و ملت ایران را مورد ظلم قرار دادند.

سید جلال احمدی افزود: مردم باید در همه زمان ها هوشیار و آماده باشند و بدانند اگر ما با بصیرت و متحد باشیم طبق گفته امام راحل که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

وی اظهار داشت: راه و روش ولایت فقیه امروز همان راه و روش دیروز امام خمینی (ره) می باشد و دشمنان در صدد هستند که با تحریف اندیشه و افکار امام به ولایت و اسلام ضربه زده و مردم را ناامید کنند.

مسئول ستاد نمازجمعه شهر صائین قلعه در ادامه تصریح کرد: تنها راه خنثی کردن این افکار هرکس به سهم خود باید از ولی فقیه و انقلاب پشتیبانی کند .

ارسال نظرات