عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با بسیج:

حل بحران جمعیت اولویت دولت نیست

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: حل بحران جمعیت اولویت دولت نیست، دولت و مجلس باید هر چه زودتر موانع ازدیاد نسل را از پیش رو برداشته و در زمینه افزایش جمعیت همت به خرج دهند.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۸۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

احمد آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه خانواده خبرگزاری بسیج گفت: دولت در خصوص حل بحران جمعیتی عملاً برنامه ای به مجلس نداده است.

وی با بیان اینکه مسئله بحران جمعیت نیازمند احکامی برای اجرای سیاست های کلی جمعیت است افزود: دولت و مجلس باید به صورت مستقیم در حل مشکلات جمعیتی تلاش کنند.

آریایی نژاد با انتقاد شدید از حذف مسئله جمعیت از برنامه ششم توسعه اظهار داشت: دولتمردان باید برای ازدیاد جمعیت مقدمات کار را فراهم کنند که این  حتی فراتر از حل مشکلات و ایجاد امکانات است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه جمعیت کشور رو به پیری است خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشور با بحران جمعیت و مشکلات رفاهی جوانان مواجه است اما بیست سال بعد حتی دیگر جوانی هم نیست که درصدد حل مشکلات آنها برآییم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حل بحران جمعیت اولویت دولت نیست بیان داشت: دولت و مجلس باید هر چه زودتر موانع ازدیاد نسل را از پیش رو برداشته و در زمینه افزایش جمعیت همت به خرج دهند.

ارسال نظرات