همایش بصیرتی حفاظتی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و در آستانه 20 بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 به همت حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۶۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این همایش به همت حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه تربت حیدریه در آستانه سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و با حضور کلیه کارکنان کادر و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و مسئولین حفاظت اطلاعات حوزه های مقاومت بسیج تربت حیدریه در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عصمتی گفت: گماشته نیروهای اطلاعاتی در دوران ولایت امام علی (ع) و گماردن آن‌ها در دستگاه معاویه اقدامی به موقع در مقابل اقدامات شامیان آن هم با بصیرت کامل بود.

امام جمعه شهرستان با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر که نامه ای مفصل و طولانی است ابراز داشت: در این نامه حضرت فرمودند " تو را بر حذر می دارم که عجله نکنی نسبت به کارها قبل از اینکه زمانش فرا رسد یا سهل انگاری و کوتاهی و سستی به خرج دادن در انجام کار هنگامی که زمانش برسد".

عصمتی ابراز داشت: نسبت به کار باید اطلاعات دقیقی داشته و بشناسد چه وقت زمان اقدام است تا کار خوب انجام شود.

وی با اشاره به بیانات گهربار حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) که فرمودند " قیام توابین با وجود کشته ای زیاد هیچ تاثیری نداشت چون بموقع نبود لذا اقدام بموقع خیلی مهم است" افزود: این قضیه عینا مسئله اطلاعات است همچنین اگر دشمن صلحی را به تو پیشنهاد کرد باید خوب دقت شود و جوانب آن بررسی شود و دیده شود که رضای خدا در آن باشد.

عصمتی با اشاره به عدم اعتماد به دشمن گفت: یک درصد هم به دشمن اعتماد نیست زیرا دشمن گاهی نزدیک می شود تا غافلگیر کند و این مورد هم در دوران پسا برجام باید مد نظر باشد و هیچ اعتمادی نباید به دشمن داشته باشیم.

 در پایان مراسم مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و معنوی همه شرکت کنندگان در همایش بویژه یادگاران دوران دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی را مرهون رشادت ها و دلاور مردی های این عزیزان دانست و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها