خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود یادواره خانه های آسمانی در منزل شهید دانش آموز عباس سرکاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و پایگاه کمیل یادواره خانه های آسمانی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود،مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شاهرود، همرزمان و همسایگان و مسئولین بنیاد شهید شهرستان شاهرود و دانش آموزان بسیجی در منزل شهید دانش آموز عباس سرکاری برگزار شد.

در این مراسم معنوی و نورانی که با قرائت قرآن توسط قاری کشوری جمال الدین غنایی آغاز شد قسمی از زیارت عاشورا به یاد امام و شهدا انقلاب و دفاع مقدس قرائت شد و سپس همرزمان شهید عباس سرکاری، آقایان محمدرضا قاسمی،موسوی فرد،کریمیان و عبداللهی به گوشه ای از ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی شهید اشاره کردند که همه آنها به ویژگی شجاعت و تدین شهید و شادی و نشاط و جنب و جوش زیاد شهید تاکید کردند.

اسکندر سرکاری پدر شهید نیز در این مراسم به بیان خاطرات دوران کودکی و نوجوانی شهید و علاقه شهید به شعر و شاعری و عاشق امام و شهادت بودن اشاره کرد و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

در پایان نیز تصویر شهید در قالب قاب چوبی اهدایی کنگره شهدای استان به خانواده شهید اهدا شد.

خاطر نشان می شود یادواره خانه های آسمانی در قالب یادواره خانگی شهدا برای اولین بار در کشور به همت بسیج دانش آموزی در حال اجرا است که با استقبال خانواده شهدا و مسئولین شهرستان رو به رو شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها