خبرهای داغ:
یادواره 26 شهید و سه شهید مدافع حرم در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه مبارک فجر هشتمین یادواره 26 شهید شهرک شهید رجایی و شهرک های همجوار و سه شهید مدافع حرم به همت پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و کانون فرهنگی هنری شهید رجایی در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) شهرک شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی و مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان حضور داشتند، کربلایی رضا سرسریان در وصف شهدا انقلاب و مدافع حرم اشعاری قرائت و در ادامه به مدیحه سرایی پرداخت و با شعرهای آتشین خود موجبات تحسین شرکت کنندگان در یادواره را فراهم کرد و یکی از بسیجیان پایگاه دکلمه ای در خصوص دستاوردهای انقلاب و خیانت های رژیم پهلوی خواند و کلیپی از سخنان رهبری در مورد انتخابات پخش شد.

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی از دوران دفاع مقدس با به تصویر کشیدن گوشه ای از دلاورمردیهای رزمدگان اسلام و تصاویر شهدا در قالب هنر تجسمی به معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

این یادواره به نام 26 شهید شهرک شهید رجایی و شهرک های همجوار، شهیدانی چون حسن رضایی ،غلامعلی براتی، غلامرضا باباحجیان، محمدحسین شهابی،محمدکاظم عرب،محمد منتظری، حسین صادقی،نروز علی خداوردی،محمد خواجه،سیدهادی مرتضوی و حجت الاسلام محمود صاحبی و سه شهید مدافع حرم علی اصحابی،حسین تابسته و محمدحسین میردوستی برگزار شد. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها