خبرهای داغ:
با حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه؛

تجمع بزرگ «رهپویان ولایت» در مهديشهر برگزار شد

تجمع بزرگ «رهپویان ولایت» با حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در در راستای ویژه برنامه 10 شب 10 مسجد در ايام الله دهه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، تجمع بزرگ رهپويان ولايت با حضور معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در راستای ویژه برنامه 10 شب 10 مسجد در دهه فجر به همراه حضور گسترده مسئولان شهرستان مهدیشهر و مردم ولایتمدار در مسجد امام علی (ع)شهرک انقلاب این شهرستان برگزار شد.

محمد جواد لاریجانی، معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در این برنامه به تشریح ابعاد مختلف حکومت اسلامی مبنی بر مکتب اسلام پرداخت و اظهار داشت: هدایت مهمترین نعمت خداوند متعال به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای غربی ایران را کشوری قدرتمند می دانند که روی بای خودش ایستاده است و به این نتیجه رسیدند که ایران به پيشرفت خور رسیده وبه همین دلیل چوب لای چرخ نظام اسلامی می گذارند و با کشور ایران دشمنی دارند.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه همچنین گفت: کشور ایران در 500سال گذشته قدرتی به این عظمت در کشور نداشته است و هیچگاه این انقلاب در مرزهای خود متوقف نبوده که نمونه آن را می توان به نهضت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و در ابتدا به کشور مصر اشاره كرد.

لاریجانی تصریح کرد: آنچه که ما از این نظام به دست آوردیم، دستاوردهای مهم و قابل توجهی بوده است و مهمتر از همه ساختار این نظام است که تنها کشوری است که مردم آزادانه در آن مشارکت دارند.

وي با بیان اینکه انقلاب ما یک حادثه مهم تاریخی بود، گفت: انقلاب ایران وقتی به بیروزی رسید جریان بیداری اسلامی نیز به دنبال آن شکل گرفت.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با ارزیابی انقلاب اسلامی از نگاه بیرون گفت: در دید گاه یهودیان و غربی ها کشور ما را بعد از انقلاب دارای توانمندی هایی در تکنولوژی می دانند؛ اما در داخل کشور برخی ها در همان ابتدا انقلاب ما راموجب عقب ماندگی، حتی کمتر از کشور افغانستان می دانستند و می گفتند انقلاب جلوی پیشرفت آنها را می گیرد.

لاریجانی در ادامه پنج عمل را موجب شکر گزاری نعمت ولایت عنوان کرد و افزود: شناخت درست دین اهتمام در انجام آن معرفی دین، قیام کردن برای اقامه دین و دفاع از دین از ان جمله است.

وی گفت: باید با توجه و حرکات در مسیر ولایت، قدر نعمت هدایت را دانسته و به خاطر آن شکرگزاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها