فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سمنان:
فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده سمنان از برگزاري كلاس هاي آمادگی دفاعی در مدارس سمنان با حضور يك هزار و 200 دانش آموز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
روح الله رضاییان در گفت وگو با خبرنگار بسیج در سمنان، ضمن گرامیداشت ایام فجر از برگزاری دوره آمادگی دفاعی در مدارس خبر داد و بیان کرد: همزمان با ایام مبارک فجر کلاس های درس آمادگی دفاعی برای پایه نهم در مدارس پسرانه ی سمنان با حضور 1200نفر برگزار می شود.

وي با اشاره بر اهداف درس آمادگی دفاعی افزود: آموزش درس آمادگی دفاعی برای نوجوانان و جوانان لازم است؛ تا در مواقع لزوم بتواندد از مهارت هایی که در این درس می آموزند، استفاده کننند؛ دانش آموزان در این کلاس ها با آموزش های مقدماتی رزمی و همچنین باز و بسته کردن اسلحه آشنا می‌شوند.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سمنان تصریح کرد: خوشبختانه دانش آموزان با ذوق و علاقه ی خاصی در این کلاس ها حاضر می شوند؛ تا بتوانند مباحث آموزش دیده را در مواقع خطر و هجوم دشمنان در راستای حفظ و حراست از دین و میهن خود به کار بگیرند.

رضاییان افزود: نوجوانان و جوانان امروزی علاوه بر آموزش های رزمی باید شخصیت و سیره زندگی ائمه و شهدا را بشناسند؛ تا بتوانند آن ها را در زندگی آینده خود الگو قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها