در آئینی به مناسبت دهه فجر ، یادواره 6 شهید فرهنگی شهرستان دیر با حضور امام جمعه بندر دیر و مسئولین شهرستان در سالن شهید حکیمی شهر دیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۹۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر امام جمعه دیر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: شهدا همه ارزش‌ها را در وجود خودشان مجسم و جان خود را فدای اسلام کردند و دهه فجر بهترین فرصت است که از رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه شهدا و ایثارگان یاد کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی به ملاک و معیارهای ارزشی شهدای فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: ایمان یکی از ارزش‌های مهمی است که به انسان ارزش می بخشد و ایمان از بارزترین ویژگی‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: شهدای فرهنگی و همه شهدا ایمان، باور، معاد و بهشت داشتند که در این مسیر قدم گذاشتند و اخلاص و کار برای خدا آنها را در این مسیر قرار داد و آنها به بالاترین تقوا رسیده بودند.

فرمانده سپاه دیر  نیز گفت:  قطعا برگزاری این گونه مراسمات در فضاهای آموزشی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.

سرهنگ میرزا احمدی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت، زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: اگر در عرصه داخلی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم، به برکت خون شهدا و امام شهدا است.

احمدی بیان کرد: ما نیز باید به عنوان رهروان شهدا، ایثار و سیره شهدا را حفظ کنیم و در مسیر آنها گام برداریم و جامعه را با یاد و نام شهدا زنده نگه بداریم.

انتهای خبر/ 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها