خبرهای داغ:
سردار غیاثی:

دانشگاه باید افزوده معنوی هم برای دانشجویان داشته باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: طبق فرموده امام خمینی(ره)" دانشگاه محل انسان سازي است"؛ نگاه ما این‌است که دانشگاه باید افزوده معنوی هم برای دانشجویان داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۶۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهارداشت: برای اجرای فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر باید براساس برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت ترسیم شود و در این راستا نیز تشکیل بدنه کارشناسی در ستاد ضروری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه هدف‌گذاری در پیشبرد برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار حائز اهمیت است، گفت: راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح همه رده‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها، برگزاری جلسات کارشناسی با مدیران، دریافت گزارش عملکرد شوراها، استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای اجرای این فرضیه الهی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌‌هایی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان اجرا می‌کند باید با شرایط منطقه تهیه و اجرایی شود، بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با هر رده و سازمان و شناسایی، اولویت بندی و احصاء معروفات و منکرات هر قشر در اجرای هر چه بهتر فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر کمک می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در اجرای دقیق برنامه‌ها از تجربیات دبیر استان‌ها و شهرهای موفق نیز استفاده شود، گفت: تا پایان سال جاری بایستی برنامه‌های ستاد در سال 95 ترسیم شود و نهایتا در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تصویب برسد.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز استان خراسان جنوبی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید متناسب با آن برنامه‌ریزی گردد.

سردار غیاثی تأکید کرد: در اصول و خط قرمزها محکم ایستاده‌ایم و از کسی دستور نمی‌گیریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها اظهارداشت: طبق فرموده امام خمینی(ره)" دانشگاه محل انسان سازي است"؛ نگاه ما این‌است که دانشگاه باید افزوده معنوی هم برای دانشجویان داشته باشد.

گفتنی است، در ابتدای این نشست معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی طی گزارشی به رویکرد برنامه های 9 ماهه گذشته ستاد در حوزه‌های مختلف و تخصصی پرداختند.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار