خبرهای داغ:
شهردار اصفهان:

رانندگان اتوبوس بهترين سفيران گردشگري اصفهان هستند

شهردار اصفهان گفت: رانندگان به عنوان بهترين سفيران گردشگري اصفهان به حساب مي آيند و از همين رو بايد توجه داشت كه رفتار آن ها در جذب گردشگر تأثيرگذار است.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان،‌ دكتر مهدي جمالي نژاد در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی رانندگان در پایانه صفه اظهار داشت:‌رانندگان شرکت های مسافربری از پرتلاش ترین خدمت گذاران شهر هستند كه در مواقع مختلف مثل دفاع مقدس، اعزام رزمندگان به جبهه هاي جنگ و آزادی آزادگان خدمت مطلوبي به انقلاب كرده اند.

وي ادامه داد: رانندگان با احساس مسئولیت و دغدغه خاطر با بیداری و هوشیاری تلاش می کنند تا مسافران را به سلامت جابه جا کنند، با توجه به اين موضوع برای ارتقا شرایط رانندگان همه بايد تلاش كنند و يك چشم انداز مشترك انتخاب كنند و ساير نهادها نيز در اين مسير به شهرداري كمك كنند.

شهردار اصفهان بيان داشت: از سوي ديگر از رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل عمومی انتظار داريم كه در مسير رفتار خوبي از خود به نمايش بگذارند و به نوعي با رفتار مناسب خود به عنوان سفيران فرهنگ اصفهان فعاليت كنند.

وي افزود: رانندگان بايد با ترویج فرهنگ کتابخوانی و با بهره گيري از فیلم های آموزنده، تفریح سالمی را برای مسافران به وجود آورند؛ البته رانندگان نيز انتظار دارند شرایط مناسبی از براي استراحت آن ها فراهم شود تا مشكلات كمتري در عرصه فعاليت خود داشته باشند.

روزانه 65 هزار مسافر در 5 پايانه اصفهان منتقل مي شود

رضا اميني، رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان نيز در اين برنامه گفت: رانندگان با تلاش هاي شبانه روزی خود روزانه 65 هزار مسافر را به مناظق مختلف كشور منتقل مي كنند.

وی با اشاره به اینکه حق و شان مردم را باید در ارائه خدمات حفظ کنیم، افزود: نقش رانندگان و مدیران شرکت های حمل و نقل در ارائه خدمات به مسافران بسیار موثر است.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان بيان داشت: در گذشته سازمان پایانه های شهرداری به این شکل نبود اما خوشبختانه در شرايط فعلي با فعاليت هايي كه صورت گرفته است، شرايط بهبود يافته و اميدوارم با برنامه ريزي هايي كه در اين زمينه صورت مي گيرد، فعاليت هايي در زمينه رفاه حال رانندگان صورت بگيرد.

بهره برداري مجموعه خدماتي 380 ميليوني در اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان هم در اين مراسم گفت: مجموعه خدماتی رفاهی در پایانه صفه به منظور رفاه حال رانندگان احداث شده است؛ این مجموعه شامل سالن غذاخوری، 8 اتاقک حمام و سه اتاق خواب می باشد.

وي گفت: این مجموعه خدمات رفاهی با هزینه ای بالغ بر 380 میلیون تومان به بهره برداری رسید؛ این مجموعه خدماتی فضایی را برای استراحت رانندگان فراهم می کند تا آنها با آسایش بیشتری در جاده حرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار