خبرهای داغ:
بسيج: سيمرغ هاي جشنواره فجر شامگاه گذشته در اصفهان پر كشيد و آغاز به كار كرد.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سيمرغ هاي جشنواره فجر شامگاه گذشته در اصفهان پر كشيد و آغاز به كار كرد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر از ١٦ تا ٢٥ بهمن ماه به مدت ١٠ روز در سینماهای اصفهان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این مدت فیلم‌هایی از بخش سودای سیمرغ و نگاه نو در سینماهای ساحل، سپاهان، خانواده و فرشچیان اکران خواهد شد.

وی پیرامون نهادهای حامی اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در اصفهان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری حوزه هنری، شورای شهر، شهرداری و اتاق بازرگانی اقدام به برگزاری و اکران جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان نموده است.

 ارزانی گفت: ٣٠٠ میلیون تومان هزینه برای اکران این فیلم‎ها در ٣ سانس طی ١٠ روز در اصفهان نیاز بود و در نهایت با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اصفهان و همکاری سه نهاد حوزه هنری، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان این اتفاق میسر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: این فیلم‎‌ها از ١٦ تا ٢٥ بهمن ماه هر روز در ٣ سانس ٤، ٦ و ٨ عصر به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است، احتمال تغییر در برنامه‍‌ اکران فیلم‌ها نیز وجود دارد که هرگونه تغییر در این برنامه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها