فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: جبهه استکبار آخرین و مدرن ترین مدل سرنگونی حکومت دینی را در ایران بکار بسته است و در صدد نفوذ و شبکه‌سازی جریان نفوذ در داخل مجلس و وزارتخانه هاست.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع نمازگزاران نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مرحله تثبیت و گسترش خود را با حضور قدرتمند مردم و رهبری دینی و همچنین هزینه های سنگین پشت سر گذاشته و اکنون در دهه پیشرفت و عدالت و رشد علمی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این دهه از انقلاب و برای توسعه رشد علمی کشور نباید نگاهمان به خارج باشد و به توانمندی ها و استعدادهای داخلی بی اعتنا باشیم، بلکه می توان با میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی نتیجه ای را رقم بزنیم که در چند سال آینده و به مانند صنعت هسته ای کشور، جبهه استکبار برای رشد و شکوفائی اقتصادی کشور احساس نگرانی کند و پیشنهاد مذاکره بدهد.

گرایلی با بیان اینکه پای درخت تناور انقلاب اسلامی ایران خونهای فراوانی ریخته است، افزود: برخی عناصر دلداده به غرب که غرب را مدینه فاضله می دانند در صدد بزک کرده چهره آمریکا برخاستند و می خواهند به جامعه القا کنند که امریکا به دنبال براندازی نظام و انقلاب نیست، لذا باید به این گروه غافل بگوئیم که جبهه استکبار با اسلامیت و حکومت دینی ایران مشکل دارد و به خاطر سرنگونی و انحراف آن دست به هر توطئه ای می زند.

فرمانده سپاه در تربت حیدریه رفع تحریم بانک سپه را در قبال آزادی جیسون رضائیان ذکر کرد و افزود: متاسفانه برخی در کشور توفیقات مذاکرات هسته ای را لطف امریکا می دانند، اما غافل از آنند که اگر توفیقی هم بدست آمده در سایه تلاش و مقاومت جانانه ملت و نظام اسلامی ایران بوده است.

وی تاکید کرد: بنا نیست که آمریکائی ها گشایشی در معیشت و زندگی اقتصادی مردم ایجاد کنند، اگر این چنین بود پولهای بلوکه شده را به خود ملت می دادند، نه اینکه به بهانه خرید هواپیما و صنعت خودرو سازی، اقتصاد بحران زده اروپا را نجات دهند.

گرایلی یادآور شد: عظمت انقلاب اسلامی ایران تا جائی پیش رفته که حتی به ناوهای هواپیما بر ترومن آمریکا و فرانسه اجازه تهدید به قایق های تندرو و کوچک سپاه را نداده و این عزت و کرامت، را بسیاری از کشورهای منطقه و جهان اسلام الگوی حکومتی خود قرار دادند که در آینده نزدیک از چنگال متجاوزان و مزدوران رهایی می بخشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها