اجرای 65 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: در سال جاری 28 طرح محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در شهرستان اجرا شده یا در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۴۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی روز جمعه در آیین افتتاح دو واحد استاد سرا حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه افزود: شش میلیارد ریال برای طرح های محرومیت زدایی شهرستان قروه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) هزینه شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم افتتاح این طرح‌ها، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های سپاه در دو بخش اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری انجام می‌شود که هدف عمده آن ایجاد امنیت پایدار است.

سعید شعبانی با بیان اینکه امسال 12 میلیارد ریال طرح‌ اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجرایی شده است، افزود: این اعتبار برای اجرای 65 طرح هزینه و برای 192 نفر شغل ایجاد کرده است.

به گفته وی، در بخش دوم هم 6 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری هزینه شده است که حاصل آن اجرای 28 طرح در این راستا بوده است.


شعبانی در ادامه بیان داشت: برای احداث این دو واحد استاد سرا در مساحت 75 متر ، در مجموع 430 میلیون ریال اعتبار در اختیار حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه قرار گرفت.
وی در پایان با اشاره به احداث شش واحد استاد سرا در قالب طرح محرومیت زدایی و مردم یاری در شهرستان قروه افزود: تاکنون سه واحد افتتاح شده و سه واحد دیگر نیز با اعتباری افزون بر 570 میلیون ریال در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
قروه در 90 کیلومتری شرق کردستان قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ادامه با اشاره به اجرای 200 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط سپاه گفت: از این تعداد 16 برنامه شاخص است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار