خبرهای داغ:
آیت‌الله ایمانی گفت: نهادهای قانونی مستقل عمل می‌کنند و کسی حق تضعیف آن‌ها را ندارد و باید حرمت قانون نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۹۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: عامل مهمی که موجب سربلندی کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمن شده، انتخابات و مشارکت بالای مردم در این امر مهم است.

وی افزود: انتخابات در کشورمان همواره مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داده است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه نهادهای قانونی در ایران مستقل عمل می‌کنند و باید حرمت آن‌ها نگه داشته شود، گفت: کسی حق ندارد قانون را زیر سؤال ببرد و در راستای تضعیف نظام گام بردارد.

امام‌ جمعه شیراز اضافه کرد: برخی افراد نباید تحت تأثیر مشکلات سیاسی و حزبی قرار گیرند و اصول نظام را زیر پا بگذارند.

وی تصریح کرد: نهادهای قانونی هرکدام وظیفه خود را دارند و کسی حق ندارد در امور آن‌ها دخالت کند.

ایمانی با تأکید بر مشارکت چشم‌گیر در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور زنان در این راهپیمایی بسیار تأثیرگذار است چراکه 17 دی‌ماه سال 56 زنان در مشهد مقدس در حمایت از حجاب راهپیمایی کردند و دو روز بعد در قم راهپیمایی‌ها علیه طاغوت آغاز شد.

امام‌جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ده‌ها کارشناسان و محققان غربی، این مطلب را بیان داشته‌اند که در طول 37 سال انقلاب اسلامی آن‌قدر که ما برای این انقلاب توطئه ایجاد کردیم و با جریان‌های مختلف به مبارزه با آن برخواستیم، برای هر کشور دیگری یکی از این توطئه‌ها را انجام داده بودیم، از صفحه جغرافیای جهان محو شده بود.

وی ادامه داد: یکی از آن‌ها همین فتنه براندازی سال 88 بود که مشکلات بسیاری را ایجاد کرد و دیگری تحریم‌های ظالمانه‌ای بود که بعد از این فتنه در جامعه ما عملیاتی شد و خودشان گفتند تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که در طول تاریخ زندگی بشر سابقه نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: در عین‌حال انقلاب اسلامی با تکیه‌ بر عوامل سه‌گانه فضل پروردگار، ایمان و استقامت مردم، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب بعد از رهبری امام راحل، تمام آن توطئه‌ها را خنثی کرد و حتی دشمن را به پذیرش بخشی از حقوق هسته‌ای ما وادار کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی‌بر این‌که تفکر صحیح و خالص انقلابی و حزب‌اللهی باید بر این دبیرخانه حاکم باشد گفت: این تفکر صحیح یعنی اصول و پایه‌های انقلاب، سخنان امام راحل و رهنمودها و مطالبی که امام راحل در طول این ایام بیان داشتند.

ایمانی همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد راهپیمایی 22 بهمن و حضور یکپارچه مردم تصریح کرد: این حضور نماد استقامت بر سر آرمان‌ها، نشان پیشرفت ملت بر سر اهداف انقلاب، مظهر تفضلات الهی در حمایت از انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه شیراز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 94 امسال را به‌نام همدلی و همزبانی اعلام کردند یعنی ما باید نهادهای قانونی را در جامعه حفظ کنیم و همدل بودن معنایش این نیست که فلان نهاد قانونی نهاد قانونی دیگر را زیر سؤال ببرد چراکه هر کدام یک وظیفه و مسئولیت دارد.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار گردانندگان کنگره شهدای ورزش بیان داشتند آن قهرمان خانم که می‌آید روی سکوی قهرمانی با چادر می‌ایستد بسیار مهم است و چه کسی طاقت می‌آورد در مقابل چشم‌های ملامت‌گر و پرسش‌گر دنیای مادی که افتخار زن را به این می‌داند که برهنه باشد و لخت به صحنه بیاید، در چنین دنیایی یک خانم با چادر و یا با یک حجاب کامل اسلامی می‌رود روی آن سکو می‌ایستد و جایزه قهرمانی‌اش را می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها