خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی دهه ی فجر 94 با حضور اعضای شورای پایگاه بسیج پنج تن آل عبا (ع) حوزه بلال شهر آشخانه در محل پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده پایگاه بسیج برادر ایوب قاسمی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه فجر به اعضا مطالبی رابیان نمودند. دهه فجر فرصتی برای باز خوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نطام اسلامی است در برنامه های این ایام باید عوامل موثر در پیروزی نهضت شکوه مند انقلاب اسلامی تشریح شده تا موجب کسب آگاهی نسل جوان جامعه شود.

وی در ادامه گفت: ولایت فقیه و پشتوانه مردمی نظام را از عوامل مهم و اقتدار نظام اسلامی باید دانست. دشمنان و بدخواهان انقلاب نیز به این نکته واقف شده و همه برنامه های خود را متمرکز کرده اند.

وی افزود ایجاد فاصله بین ولایت فقیه و مردم از مهمترین اهداف دشمنان از تبلیغات موسوم و مخرب بوده و در این جهت همه اهرم های خود را به کار بسته اند. موفقیت جمهوری اسلامی در موضوع برجام این است که آمریکا و نظام سلطه بعد از پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه بین الملل احساس سرخوردگی و حقارت می کنند. سخنرانان اهل قلم و صاحبان منبر در ایام دهه مبارک فجر افتخارات نظام اسلامی را باز گو کرده و افکار عمومی را نسبت به ابعاد مختلف و عوامل موثر در اقتدار و پیشرفتهای انقلاب اسلامی را روشن کنند بصیرت افزایی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی ، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از محورهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال است.

در ادامه پیرامون وظیفه مندی اعضای شورای پایگاه در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی با نشاط رادر محیط مسجد و محله داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها