در آیین نماز جمعه این هفته اهرم

تجلیل از پاسداران دریا دل تیپ حضرت امیرمنطقه دوم ندسا صورت گرفت+تصاویر

در آیین نماز جمعه این هفته اهرم تنگستان از پاسداران دریا دل منطقه دوم دریایی که در تجاوز نیروهای امریکایی به مرزهای آبی کشورمان نقش موثری داشتند تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرنگاری بسیج در تنگستان، امام جمعه اهرم در این آیین گفت: در هفته‌های گذشته پاسداران غیور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامی به‌جا و به هنگام متجاوزین آمریکایی را که به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی وارد شده‌ بودند را دستگیر کردند.

حجت الاسلام عیسی راستگو اضافه کرد: این اقدام تودهنی بزرگی بود به آمریکایی‌ها که لبخند رضایت بر لبان مقام معظم رهبری و ملت شجاع ایران نشاند تا یک‌بار دیگر شاهد شکست استکبار جهانی باشیم.

فرمانده تیپ تکاروان حضرت امیر منطقه دوم ندسا نیز گفت: 22 دی ماه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد تا امریکایی ها بدانند که ایران اسلامی با دیگر کشورها فرق دارد.

احمد دولابی تصریح کرد: اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار از خلیج‌ فارس حفاظت کرده و زمانی که ناوها و کشتی‌های آمریکایی به شناورهای سپاه می‌رسیدند از ترس مسیرشان تغییر می‌دادند.

دولابی ادامه داد: 22 دی‌ماه سال جاری حماسه بزرگ دیگر در جزیره فارسی توسط سربازان این مرزوبوم رقم خورد و آمریکایی‌ها ذلیلانه دست‌هایشان را بالای سر بردند و زانو زدند و بار دیگر هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس شکسته شد.

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار