صنعت هوانوردی در دانشگاه های مازندران راه اندازی می شود

خسروی از نظر مساعد دانشگاه علمی کاربردی کشور برای تأسیس و راه‌اندازی نخستین مرکز علمی کاربردی هوانوردی شمال کشور در مازندران و سیمرغ خبر داد و گفت: انشاالله از مهرماه سال 95، نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته اقدام می‎شود. و
کد خبر: ۸۶۳۲۱۰۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،دبیر نخستین جشنواره ملی هوانوردی از اضافه ‎شدن رشته هوانوردی به رشته‌های علمی کاربردی مازندران خبر داد و گفت: نخستین مرکز علمی کاربردی هوانوردی کشور در سیمرغ تأسیس و از مهرماه 95 نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته اقدام می‌شود.

 رضا خسروی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی هوانوردی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هوا فضا تنها مختص قشر خاصی نبود، اظهار کرد: خوشحالیم که از اقشار مختلف در این برنامه حضور داشتند و بنای خوبی برای پرورش «کشوری‌»های دیگر در سرزمین تیزپروازان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: نخستین مرکز رشد هوانوردی کشور با محوریت دانشگاه ساها تاسیس و با مشارکت همه مراکز علمی کاربردی سبب رشد و ارتقای صنعت هوانوردی و گسترش این علم شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی هوانوردی با اشاره به حضور 21 شرکت حوزه هوانوردی در این جشنواره، گفت: علاوه بر این، کارگاه‌های مختلفی در جشنواره برگزار شد و در مجموع بیش از 150 نفر از اقشار مختلف اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی و عامه مردم در کلاس‌های تخصصی مکانیک، مهمان‌داری، خلبانی و ... شرکت کردند.

رئیس مرکز علمی کاربردی سیمرغ ادامه داد: استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت و تصمیم داریم که به‌‌طور ماهانه این دوره‌های تخصصی را با مشارکت برندهای معتبر صنعت هوانوردی ادامه دهیم.

خسروی از قول مساعد دانشگاه علمی کاربردی کشور برای تأسیس و راه‌اندازی نخستین مرکز علمی کاربردی هوانوردی شمال کشور در مازندران و سیمرغ خبر داد و گفت: انشاالله از مهرماه سال 95، نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته اقدام می‎شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های خلاقیت در جشنواره مذکور از جمله نقاشی که منجر به آثار زیبایی شده است، افزود: این آثار در قالب کتاب منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

دبیر نخستین جشنواره ملی هوانوردی در پایان گفت: بخش فن‌بازار نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و زمینه تجاری‌سازی و عملیاتی شدن پنج طرح ایجاد شده است که فرصت‌های لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار