فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: رزمایش بیت‌المقدس با حضور بسیجیان و با رمز یا محمد رسول‌الله (ص) در منطقه عمومی روستای چارک این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۰۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری  ظهر امروز در رزمایش بیت‌المقدس در دشتی اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان دشتی با عنوان رهروان ولایت در قالب چهار گردان از شهرهای خورموج، شنبه، بادوله و کاکی برگزار شد.

غضنفری افزود: این رزمایش که دو روز ادامه داشت با برنامه‌هایی که توسط برادران در قرارگاه امام هادی (ع) تدارک دیده‌شده بود با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، رزمی و عملیاتی با موفقیت هرچه تمام انجام شد.

غضنفری یادآور شد: سناریوهایی در این رزمایش در نظر گرفته‌ شده بود و عملیات تأخیری و بازپس‌گیری با حضور گردان‌ها انجام شد و تمام برنامه‌هایی که از پیش تهیه‌ شده بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: این امر ممکن نبود مگر با حضور عزیزان بسیجی ما که با اعتقاد در همه دوران آمادگی و در عرصه‌های مختلف حضور دارند و این‌ها رزمندگانی هستند که در دوران دفاع مقدس امتحان بزرگی پشت سر گذاشتند.

غضنفری خاطرنشان کرد: قدرتمندی بسیج و متمایز کردن بسیجیان از ارتش‌های جهان برگرفته از هشت سال دفاع مقدس ماست و امروز هیچ ابرقدرتی نمی‌توان توان رزمی و عملیاتی بسیج را پیش‌بینی کنند.

وی افزود: امروز دشمن در هر شرایطی باشد قطعاً چنانچه به این آب‌ و خاک طمع داشته باشد مغلوب اقتدار و تفکر بسیج خواهد شد و این روحیه انقلابی و بسیجی می‌تواند بزرگ‌ترین و مؤثرترین عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی باشد.

 

ارسال نظرات