فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) ندسا:

بار دیگر هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس شکسته شد

فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر گفت: بار دیگر هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس شکسته شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، احمد دولابی ظهر امروز در آیین رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس که در منطقه عمومی دهکده قرآنی دشتی برگزار شد گفت: از زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید آمریکایی‌ها جایی در کشور نداشتند و از آن زمان شیطنت‌ و فتنه‌هایی را علیه نظام آغاز کردند که تا امروز ادامه دارد.

فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم دریایی سپاه اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار از خلیج‌ فارس حفاظت کرده و زمانی که ناوها و کشتی‌های آمریکایی به شناورهای سپاه می‌رسیدند از ترس مسیرشان تغییر می‌دادند.

دولابی ادامه داد: 22 دی‌ماه سال جاری حماسه بزرگ دیگر در جزیره فارسی توسط سربازان این مرزوبوم رقم خورد و آمریکایی‌ها ذلیلانه دست‌هایشان را بالای سر بردند و زانو زدند و بار دیگر هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس شکسته شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه بسیجیان همیشه آماده حفاظت از دستاوردهای انقلاب بوده، هستند و خواهند بود تصریح کرد: یکی از برکت‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی تشکیل بسیج و تفکر بسیجی است.

علی غضنفری افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی در پیچیده‌ترین مقاطع حساس قرار دارد و دشمنان همواره با طراحی‌های مختلف قصد براندازی این نظام را دارند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در تمام لحظه‌ها آماده جان‌فشانی هستند اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بدانند تفکر بسیجی امروز در دنیا نهادینه‌ شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار