خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران در مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ری، روابط عمومی را مرکز هماهنگی بین دستگاهی و تعامل بین دستگاه های اجرایی و مردم دانست.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: هرچه روابط عمومی دستگاه بهتر و روانتر فعالیت کند هم مردم نسبت به خدمات دولت آگاهی پیدا می کنند و هم باعث رشد و ارتقاء مجموعه خدماتی دولت می شود.

وی ادامه داد: در سال های اخیر در نگاه دولت ها به روابط عمومی ها تغییرات محسوس و جدی صورت گرفته است. وی روابط عمومی را یک مجموعه با فعالیت جمعی برشمرد و افزود: روابط عمومی یک دستگاه باید به تمام حوزه های اجتماعی مسلط باشد.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی باید به علوم ارتباطات اشراف کامل داشته باشد، اظهار داشت: مدیر روابط عمومی باید از یک روان شناسی اجتماعی چند وجهی برخوردار باشد. وی اذعان داشت: روابط عمومی نباید فرد گرا باشد بلکه باید کارمشارکتی را در دستور کار خود داشته باشد.

فرماندار ری گفت: ظرفیت های انسانی که در مجموعه روابط عمومی فعالیت می کنند باید بر اساس تخصصشان در تحقق مطالبات مردم توانمند و تلاشگر باشند.

جمالی پور گفت: یک روابط عمومی پویا باید ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه برقرار کند که با هم افزایی و تعامل با رسانه چالش های موجود در دستگاه ها و اجتماع را برطرف نمایند و این ارتباط دوسویه می تواند باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و دستگاه های اجرایی و پیشرفت و ارتقاء خدمات آن دستگاه شود.

 

 

 

ارسال نظرات