به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات فوتسال با نام "جام فجر" در شهرستان نظرآباد با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۶۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات فوتسال با نام "جام فجر" در شهرستان نظرآباد با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود.

براساس این گزارش؛ این دوره از  مسابقات فوتسال که به مناسبت فرارسیدن ایام باشکوه و فرخنده دهه فجر و همچنین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن رسالت شهرستان نظرآباد برگزار می شود با حضور ۱۲ تیم از اقصی نقاط استان البرز همراه است تا جایی که از مهرشهر کرج، شهرستان هشتگرد و مناطق مختلف شهرستان نظرآباد با تیم و نام های مختلف در این مسابقات حاضر هستند.

این مسابقات که دو سالی بود در شهرستان نظرآباد برگزار نمی شد اما امسال  با همکاری های بجا و شایسته مدیریت محترم اداره ورزش و جوانان ، کمیته فوتسال ، کمیته داوران ،فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد و همچنین مدیریت خوب و مثال زدنی آقای محرمعلی گلی که در حال حاضر مدیریت سالن فوتسال رسالت , سالن فوتسال جهان پهلوان تختی مهرشهر کرج و همچنین استخر فجر رسالت شهرستان نظرآباد را بر عهده دارد برگزار می شود.

گفتنی است؛ بازی های فینال و رده بندی شب ۲۲ بهمن ماه که شب بسیار به یاد ماندنی و فرخنده ای نیز نزد تمام ایرانیان و همچنین مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان نظرآباد است برگزار خواهد شد.



خبرنگاران ؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات