بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز شهادت این عزیز را به خانواده و جامعه دانشگاهی تبریک و تسلیت میگوید و ان شاءالله با سید و سالار شهیدان محشور گردد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۶۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پی شهادت دانشجوی بسیجی شهید احمد حاجیوند در دفاع از حرم اهل بیت پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

خوزستان همچنان دین خود را به اسلام ادا میکند؛

گویا دعای حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «خداوندا، اين دفتر و كتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مكن. خداوندا، كشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه اند و نيازمند به مشعل شهادت، تو خود اين چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» به اجابت رسیده است.

 با خبر شدیم که جوان برومند اندیمشکی، احمد الیاسی حاجیوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اندیمشک در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه مقاومت در عملیات غرور آفرین آزاد سازی مناطق نبل و الزهرا به فیض شهادت نایل آمد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز شهادت این عزیز را به خانواده و جامعه دانشگاهی تبریک و تسلیت میگوید و ان شاءالله با سید و سالار شهیدان محشور گردد.

او رفت تا به همگان نشان دهد که نسل سوم انقلاب به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) از نسل اول عقب نیستند.

او رفت تا بگوید گذر زمان و آمد وشد دولت ها , روحیه حماسی و انقلابی مردم و جوانان این ملت شهید پرور را کم که نمیکند هیچ بلکه چراغ أن را پر فروغ تر ساخته است ـ آری نقل میکردند که دیروز جبهه دانشگاه بود و امروز دانشگاه جبهه ولی دانشجویان بسیجی این افسران جوان امام خامنه ای اکنون در هر دو جبهه در حال مبارزه اند .

ما فرزندان نسل سوم و چهارم حضرت امام خمینی به آرمان های این انقلاب تا آخرین لحظه خون خود پایبندیم و از هیچ چیز برای پاسداری  آن دریغ نخواهیم کرد.

العاقبة للمتقین
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات