آقای هاشمی بدهکارترین فرد در این انقلاب شما هستید که با ایجاد انحراف در مکتب امام و با ادعای خاطره های واهی خود را به امام منتسب می کنید و سعی در تیشه زدن به این ریشه عمیق هستید.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز طی نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: بعد از شنیدن صحبت های شما و حمله به شورای نگهبان چند نکته ای که فراموش کردید را به عرض شما می رسانیم.
متن نامه بدین شرح است:
ا- اظهار کرده اید صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده اید؟
در جواب شما باید گفت: منظور شما از شباهت چیست؟ در طول تاریخ از پیامبران گرفته تا اولیا ا.. فرزندان و نوادگانی داشتند که به آنها شاید شباهت ظاهری داشته باشند. ولی در عمل همانند پدران خود نبودند صرفا فقط منتسب بودن به یک شخص دال برحقانیت آن شخص نیست. البته آقای هاشمی هم خود و هم ما میدانیم که وارد کردن آقای سید حسن در این بازی که تعریف کرده اید به چه صورت است!!
آن کسانی که سید حسن را عدم احراز کردند همان کسانی هستند که شما را احراز کردند می باشند آیا از خود نپرسیدید چه کسانی هستند که شما را احراز صلاحیت می کنند. شما و دوستان خود همواره این طور بودید که قانون تا را تا زمانی که به نفع شماست می پذیرد و گرنه 88 راه می اندازید.
2- و گفتید چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ برای مجلس و دولت و جاهای دیگر و اختیارات را در دست بگیرید؟
آقای هاشمی حال شما را به شنیدن  سخنان امام راحل دعوت میکنیم شما که دائم با امام بودید و خاطراتی زیادی با امام دارید و دائم می گویید در مکتب امام انحرافی ایجاد کردند حال ببینید منحرف کیست؟ تضعیف و توهین به شورای نگهبان، انحراف است من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می شود و در آخر، رژیمی را ساقط می نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین، هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم و به این جمهوری نوپا که مورد هجوم قدرت ها و ابرقدرت هاست وفادار باشیم. (صحیفه امام ج۱۷ص۴۳۱)
 
هرکس بگوید رأی شورای نگهبان کذا است مفسد است؛ من تکرار می کنم مجلس بالاترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رأی داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد. (صحیفه امام ج۱۴ص۳۷۰)
3- و گفتید وقتی مردم نمی خواهند کسی هم نمیتواند باشد و این یک اصل اجتماعی روشن است.
حال اگر ادبیات شما را پذیرا باشیم پس چطور شما در سال 88 به نظر مردم تمکین نکردید و فتنه 88 را به پا کردید. فتنه ای که شاید سال ها زمان ببرد که بشود خسارت های وارده به آن را جبران کرد، آیا انتخابات سال 88 یک اصل اجتماعی روشن نبود؟
4- و گفتید که همه باید به امام و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.
باید گفت: بله ما همه بدهکار امامی هستیم که با یاری خدای متعال و همراهی مردم انقلابی را رقم زدند که تمامی معادلات بین المللی را تغییر داد و تا روز قیامت ما بدهکار امام راحل هستیم. اما آقای هاشمی بدهکارترین فرد در این انقلاب شما هستید که با ایجاد انحراف در مکتب امام و با ادعای خاطره های واهی خود را به امام منتسب می کنید و سعی در تیشه زدن به این ریشه عمیق هستید
5- و در آخر گفتید: در 12 سال اخیر دچار این تفرقه شده‌ایم که بد تفرقه‌ای است، راه‌ها بسیار عوض شد و حتی روحانیونی که نقشی در انقلاب نداشتند در این تفرقه دست داشتند، کار به اختلاف کشیده شد؛ دوران سختی داشتیم، منزوی و تحریم شدیم و ثروت ما در شرایطی که نفت در اوج قیمت خود بود از زمین خارج شد و نمی‌دانیم به کجا رفت.
تفرقه ای را که از آن دم می زنید را چه کسی به وجود آورده است آیا کسی جز شما و دوستان شما هستند؟ تفرقه ای که شما از آن دم می زنید از آن سال شروع شد که شما به بهانی سازندگی مردم بی گناه را زیر چرخ توسعه له کردید تفرقه از آن زمانی شروع شد که مدل اقتصادی لیبرال سرمایه داری غربی را در کشور اجرا کردید تفرقه از آن زمانی شروع شد که در سال 88 به نظر مردم تمکین نکردید و دشمنان را شادمان کردید تفرقه از زمانی شروع شد که شما مسیر خود را ازقطار انقلاب جدا کردید تفرقه از زمانی شروع شد که خانواده شما در سال 88 فرمان بریزید در خیابان ها را صادر کردند تفرقه زمانی شروع شد که فرزندان شما در سال 88 رهبری شورش های خیابانی را داشتند و شما می گویید : ساندویچ می خوردند...
آقای هاشمی این نامه برای آخرین چیزی که از شما باقی مانده است و آن هم  اینکه انسان هستید.
ارسال نظرات