مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی در خصوص شورای نگهبان آنچنان مایوس کننده بود که طرح این مواضع ان هم بصورت در نوردیدن چارچوبهای قانونی از شخصیتی چون هاشمی متصور نبود.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
مسئول بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبر نگار بسیج دانشجویی گفت:هاشمی رفسنجانی شخصیتی است که در دهه های مختلف تاریخ انقلاب چهره های کاملا متفاوتی را به تصویر کشیده ؛ هاشمی انقلابی دهه اول که خطبه های نماز جمعه اش تحلیل های متعددی را توسط شبکه های سیاسی داخلی و خارجی رقم می زد و او را یکی از عملگرا های انقلابی می دانستند و خط مشی او را همواره در راستای تقویت انقلاب اسلامی تحلیل می کردند امروز مواضعش به تیتیر اول رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده و او را در راستای شخصیت و جریانی که در راستای مهار انقلاب قدم بر می دارد تعریف می کنند . 

احمد راستینه افزود: مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی در خصوص شورای نگهبان آنچنان مایوس کننده بود که طرح این مواضع ان هم بصورت در نوردیدن چارچوبهای قانونی از شخصیتی چون هاشمی متصور نبود.گرجه در فتنه 88 یکبار مواضع ساختار شکنانه وی را مشاهده کردیم اما مواضع اخیرش و هزینه کردن بیت امام جهت تحقق اهداف خودش را باید در چارچوب تلاش هاشمی برای پیاده شدن از قطار انقلاب دانست ؛ گر چه تاکنون جریان حزب الله و متدین ایران اسلامی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب هاشمی رفسنجانی را در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ در راستای حفظ هاشمی تفسیر میکردند . اما متاسفانه برخوردها و موضع گیری های هاشمی این تلاش مضاعف چند ساله حزب الله را در حفظ شخصیت وی کمرنگ نموده و امروز همگان سوال می پرسند هاشمی را جه شده است؟

این کارشناس سیاسی در ادامه گفت:اصرار او برای پیاده شدن از قطار انقلاب برای چیست؟ آیا مناسب متعدد  وی  در نظام جمهوری اسلامی از ریاست مجلس تا ریاست جمهوری و امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای او کم بوده ؟ آیا او سودای دیگری در سر دارد؟ چه شده که هاشمی به سمت بروز رفتارهای دیکتاتوری حرکت می کند؟ آیا او چارچوبهای قانونی که خود در راستای آن تایید صلاحیت شده و فرصتهای متعدد مسئولیتی برایش فراهم شده را دیگر به رسمیت نمیشناسد؟  اگر اینگونه است مردم سوال می کنند آیا نباید در صلاحیتش تجدید نظر شود؟
ارسال نظرات