همزمان با دهه فجرمراسم تجليل از مجاهدان، مدافعان وفعالان انقلاب حوزه شهید عاشوری سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۴۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در اين مراسم ضمن تبريك فرارسيدن ايام الله دهه فجر با اشاره به جايگاه اين ايام و نقش تعيين كننده امام راحل در پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامی، زعامت مقام معظم رهبری بعنوان ولی امر مسلمین جهان خاطر نشان كرد: مروزه بسیاری از کشورها بخصوص کشورهای اسلامی در صددایجاد انقلابی به سبک جمهوری اسلامی ایران هستند و ما مي دانيم اين امر تنها درسايه ايمان به خدا، رهبريت ولي فقيه و اتحاد و يكپارچگي صورت مي پذيرد. ا

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در جهان است که بعد از رسیدن به قدرت از مسیر خود خارج نشد و اکنون نیز درهمان مسیر مستقیم و مسیری که امام(ره) مشخص کردند به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در بعد خارجی متکی به استکبار ستیزی است و یکی از دغدغه های رهبری و مردم همین است که این ایستادگی در برابر دشمن را مد نظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم و بدانیم مردم ما معتقد به انقلاب و شعار و رهبری آن هستند.

درادامه این مراسم از مجاهدان، مدافعان و فعالان انقلاب پایگاه شهید ورمزیاری حوزه شهید عاشوري سپاه خوي و فرماندهان پيشكسوت اين پايگاه باحضور مسئولين سپاه و خانواده شهدا تجليل شد.

ارسال نظرات