همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر و در راستای پیروی از سنت حسنه نبوی مبنی بر کمک رسانی و دستگیری از بی بضاعت ها، حوزه شهید چمران سپاه خوی به نوعروس نيازمند روستای زاويه سکمن آباد شهرستان خوي جهیزه ای اهدا نمود.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۴۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در حاشیه اهدای جهیزیه حوزه شهید چمران گفت: این یک عمل صالح است که جان انسان نیازمندی را سرشار می‌کند و برای تدارک کنندگان این گونه برنامه‌ها، اجرت معنوی و اخروی به همراه خواهد داشت.

سرهنگ محمد باقر علایی افزود: وظیفیه بر ما حکم می کند تا ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان را تبیین سازیم و خیرین را به این امر مقدس سوق دهیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت در امور خیر مورد سفارش و تاکید دین مبین اسلام است، خاطرنشان کرد : اهدای جهیزیه و دستگیری ازنیازمندان حس نوع دوستی و سهیم شدن در شادی خانواده را شامل می شود.

فرمانده حوزه شهید چمران سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیرمقدم گویی به میهمانان با اشاره به گسترش فرهنگ کمک در بین بسیجیان گفت: با برگزاری جلسات مختلف از ابتدای سال به حول و قوه الهی توانستیم فرهنگ کمک را در بین بسیجیان تقویت کنیم .

گفتنی است که جهیزیه حوزه شهید چمران سپاه خوی به ارزش بیش از5میلیون تومان اعم از اجاق گاز، جاروبرقی، پلوپز، پتو،سرویس آشپزخانه و...شامل می شود.

ارسال نظرات