خطیب جمعه بافق:

دشمن تلاش می کند تا نماینده های نفوذی خود را به مجلس بفرستد

حجت الاسلام سلیمانی گفت:دشمن در دوره های قبل سعی می کرد مردم در انتخابات شرکت نکنند اما امروزه تمام تلاش خود را بر ورود نیروهای نفوذی به مجلس متمرکز کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۱۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه دوم نمازجمعه این هفته به دیدار دبیر و اعضای شورای امنیت ملی بامقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: شورای عالی امنیت در محورهای تعیین و تبیین سیاست های دفاعی، امنیت کشور و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی برای مقابله با تهدیدها فعالیت می کند.

وی در ادامه به دیدارهمافران با امام خمینی(ره) و بیت ایشان در۱۹بهمن و بیعت آنها با امام اشاره کرد وگفت: این عمل باعث پیروزی انقلاب درسال۵۷شد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: ما با انقلاب توانستیم ابهت پوشالی استکبار از جمله آمریکا را بشکنیم.

خطیب جمعه بافق با بیان دستگیری نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس به قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع ازفلسطین، افغانستان و بازگرداندن امید به ملتهای مسلمان جهان، بیداری اسلامی، دفاع از مظلومین ازدستاوردهای انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهاست.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه گفت: با تجدید حیات اسلام امروز ولایت فقیه به عنوان یک پشتوانه قوی این کشور را اداره می کند .

وی در خصوص مسئله انتخابات گفت: دشمن در دوره های قبل سعی می کرد مردم در انتخابات شرکت نکنند اما امروزه تمام تلاش خود را بر ورود نیروهای نفوذی به مجلس متمرکز کرده است.

امام جمعه بافق با بیان این موضوع که جاده سازی و فعالیت های عمرانی وظیفه نماینده مجلس نیست و دولت می بایست انجام دهد بیان داشت: نماینده ای که وارد مجلس می شود باید استکبار ستیز باشد و شجاع بوده و در راستای اهداف و ارزش های انقلاب، شهدا و رهبری گام بردارد و مردم به اینچنین شخصی رای بدهند.

ارسال نظرات