امام جمعه مهریز:

تمام دنیا چشم به انتخابات ایران دوخته است

حجت الاسلام و المسلمین علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام دشمنان نظام امسال به صورت کامل چشم به انتخابات پیش روی جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۹۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام و المسلمین علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام دشمنان نظام امسال به صورت کامل چشم به انتخابات پیش روی جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه مردم در انتخاب اصلح نمایندگان افزود: یکی از خواسته‌های دشمنان نظام این است که امسال مردم در انتخابات حضور کم رنگ‌تری داشته باشند.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: مردم ایران در تمام انتخابات‌ها ثابت کردند که همیشه سعی در انتخاب بهترین فرد برای خدمت به ملت ایران را دارند.

برهان حضور در مجلس شورای اسلامی را وظیفه‌ای سنگین در راستای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: آینده نظام جمهوری اسلامی ایران به انتخابات‌های پیش رو بستگی دارد و مردم باید این مسئله را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

وی به برخی سخنانی که در ارتباط با تخریب شورای نگهبان بیان می‌شود اشاره کرد و گفت: ملت ایران هیچ زمانی اجازه نمی‌دهند که آرمان‌های امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب به فراموشی سپرده شوند و با تبعیت از مقام معظم رهبری، پا به عرصه انتخابات می‌گذارند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: ملت ایران در انتخابات بلوغ و شعور سیاسی و فرهنگی خود را بار دیگر نشان می دهند و با انتخاب افراد شایسته به کشور و انقلاب اسلامی خدمت می کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: کسانی که بخواهند در انتخابات بر خلاف مصالح نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند قطعا ملت با بینش و بصیرت آنها را سر جایشان می نشانند.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: متاسفانه در یزد به دنبال احیا و حمایت از فتنه گران و حامیان آنها هستند و می خواهند با دعوت از برخی افراد مسئله دار و حامیان فتنه سال 88 بر خلاف مصالح نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند .

برهان سوال کرد این کار شما در دعوت حامیان فتنه سال 88 در استان یزد چه معنایی دارد و واقعاخجالت ندارد که این کارها را انجام می دهید؟ چه به کار انقلاب و نظام دارید ؟ بگذارید آبروی یزد حفظ بماند .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: پیام من را به این ها در یزد برسانید که مردم ما خیلی هوشیار هستند و بدون شک شما رادر عرصه مهم انتخابات هفتم اسفندماه سرجایشان می نشانند و بدانید که مردم ما نظام ، ولایت را تنهانمی گذارند و در مسیر شهدا حرکت می کنند .

برهان در ادامه به جریان اصلاح طلبی در کشور اشاره کرد که برخی ها به دنبال فساد هستند و بر خلاف مصالح نظام و کشور فعالیت دارند و باید همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت کرد .

وی به موضوع برجام و مذاکرات اشاره و تاکید کرد: نباید به دل به دشمنان انقلاب اسلامی بست چون آنها فقط همواره به منافع خود و رسیدن به اهداف پلیدشان در حرکت هستند .

امام جمعه مهریز به موضوع مهم عفت و حجاب در جامعه اشاره و خواستار انجام فعالیت های فرهنگی و برخورد مناسب نیروی انتظامی با جرائم مشهود در کشور شد .

برهان همچنین به توکل و نقش آن در زندگی و عمل صالح و ایمان نیز بصورت مفصل پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار