امام جمعه ندوشن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار نظام و تداوم انقلاب اسلامی را نشان داده و به جهانیان اعلام می کند که این مردم، از راه خود دست بر نمی دارند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۹۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادی در خطبه های این هفته ندوشن و مصادف با پنجمین روز از ایام لله دهه مبارک فجر ضمن توصیه به تقوای الهی و گرامیداشت ایام الله دهۀ مبارک فجر گفت: یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم فهیم ما با حضور گسترده خودشان در مراسم راهپیمایی چشم دشمنان اسلام را کور خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده استقامت مردم در برابر دشمنان است و تنها جشن انقلابی که سی و هفت سال مداوم در حال برگزاری است در کشور ایران اسلامی برگزار می شود.

امام جمعه ندوشن افزود: تبلیغات رسانه های غربی و ماهواره ای ضد انقلابی تمام تلاش خود را کرده اندتا هر سال بتوانند از شکوه مردم در این حماسه عظیم بکاهند که به لطف الهی و بصیرت مردمی نه تنها از عظمت این حماسه کم نشده بلکه حضور بی نظیر مردمی موجب حیرت دشمن شده است و بست و دوم بهمن ماه هر ساله مثل تیغی در چشمان بدخواهان نشسته است.

جوادی به علل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ملت انقلاب را از خودشان می دانستند و این روحیه باید حفظ شود که بستگی به عملکرد مسئولین دارد.

وی اظهار کرد: اعتماد و توکل به خدا از دیگر عوامل ماندگاری انقلاب است که باید تلاش کنیم این عامل معنوی حفظ شود چرا که اختلاف باعث نابودی انقلاب است لذا دشمنان تلاش می کنند که مردم با خودشان و نیز با دولت اختلاف داشته باشند.

ارسال نظرات